فاز دوم سریال «محکومین» کلید خورد

21 مرداد 1397 ساعت 15:51



بهروز مفید تهیه کننده سریال «محکومین ۲» اعلام کرد که تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی در منطقه احمدآباد مستوفی آغاز شد.

به گزارش هنرنیوز، فصل دوم سریال «محکومین» با فیلمبرداری اپیزود «مادر» در احمدآباد مستوفی آغاز شد. به گفته بهروز مفید تهیه کننده این مجموعه، «محکومین ۲» در ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای در منطقه اطراف اسلامشهر کلید خورده است و هم اکنون گروه تولید در منطقه احمدآباد مستوفی در لوکیشن های مغازه و خانه مشغول کار هستند.

وی ادامه داد: هر قسمت از این سریال یک اپیزود و در هر اپیزود ۲ بازیگر اصلی دارد و باید گفت که هم از نظر تعداد قسمت و هم از نظر تعداد بازیگر، از «محکومین ۱» بیشتر است. بطوریکه در فصل دوم این سریال حدود ۵۰۰ بازیگر حضور خواهند داشت که ۸۰ نفر ایفاگر نقش اصلی و مابقی بازیگران فرعی سریال خواهند بود.

بهروز مفید درباره ترکیب بازیگران این سریال هم یادآور شد: بطور قطع لیلا زارع و سپیده خداوردی که در فصل یک بازیگران نقش اصلی بودند، در این پروژه حضور ندارند اما تا چند روز آینده بازیگران اصلی سریال که در حکم مددکاران قضایی هستند، معرفی می شوند.

این تهیه کننده اظهار کرد: موضوع محوری در فصل یک «محکومین» مجازات جایگزین زندان بود اما در فصل دوم این مجموعه ما نیمی از سریال را به بحران خانواده و طلاق اختصاص داده ایم.

مفید از سیدجمال سیدحاتمی بعنوان کارگردان مجموعه تلویزیونی «محکومین ۲» نام برد و افزود: مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی کار نگارش فیلمنامه را بر عهده دارند.

سریال «محکومین ۲» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت برای پخش از این شبکه تولید می شود.


کد خبر: 96826

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcaiano.49niu15kk4.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com