ادامه تصویربرداری در تهران

فیلمبرداری «پایتخت ۵» در شمال کشور به پایان رسید

23 خرداد 1396 ساعت 14:43


تصویربرداری فصل پنجم سریال "پایتخت" در شمال کشور که ۳ قسمت ابتدایی سریال را تشکیل می‌دهد، به پایان رسیده و گروه سازنده ظرف یکی و دو روز آینده برای ادامه فیلمبرداری به تهران خواهد آمد.

به گزارش هنرنیوز، تصویربرداری فصل پنجم سریال «پایتخت» در شمال کشور که ۳ قسمت ابتدایی سریال را تشکیل می دهد، به پایان رسیده و گروه سازنده ظرف یکی و دو روز آینده برای ادامه فیلمبرداری به تهران خواهند آمد و سکانس های مربوط به فرودگاه را در فرودگاه امام خمینی (ره) ضبط می کنند.

بر اساس این گزارش، بعد از بازگشت گروه به تهران، کار برای نزدیک به یک هفته تعطیل می شود تا لوکیشن های خارجی که در تهران ساخته شده، مورد بازسازی قرار گرفته و مراحل پایانی آماده سازی آنها انجام شود و بعد از آن کار فیلمبرداری دوباره از سر گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است، بعد از پایان فیلمبرداری سکانس های مربوط به تهران که بیشتر در پرند و اطراف تهران انجام می شود، گروه برای ضبط سکانس های پایانی سریال به خارج از کشور می روند.

محسن تنابنده، احمدمهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و بهرام افشاری، هم چون سری های گذشته، در این فصل نیز دارند و قرار است در قسمت هایی مربوط به تهران و خارج از کشور بازیگران جدیدی به سریال اضافه شوند.

فصل پنجم «پایتخت» که پیش تر قرار بود برای نوروز ۹۶ آماده شود و بعد زمان پخش آن به ماه مبارک رمضان امسال افتاد، به دلیل آماده نبودن سریال قرار است در نوروز ۹۷ به روی آنتن شبکه اول سیما برود.


کد خبر: 94602

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcauino.49nyw15kk4.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com