همدلی هنرمندان در زندگی بخشی به مددجویان

1 خرداد 1396 ساعت 5:26

تماشاخانه "تأتر باران " محل همدلی هنرمندان کشورمان با مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک شد تا در زندگی بخشی به این عزیزان ، قدم های مثبتی بر دارند.


به گزارش هنرنیوز ؛ جمعی از مددجویان هنرمند عرصه موسیقی کهریزک با حضور در محل تماشاخانه " تئاتر باران" با اجرای قطعاتی چند از موسیقی اصیل ایرانی ، تحسین حاضرین در این سالن را برانگیختند.

اجرای نمایش خوانی " از انتهای زمستان تا ابتدای بهار " توسط هنرمندان سرشناس کشورمان ، برنامه بعدی این تماشاخانه بود که به روی صحنه رفت. هنرمندانی چون ستاره اسکندری ، هومن برق نورد ، امیرحسین رستمی ، مارال فرجاد بازیگران این تئاتر بودند که اجرایی زیبا و ماندگار را به نمایش گذاردند همچنین مهتا محدث نویسنده و کارگردان این نمایش بود که برای دومین سال پی در پی با اجرای مشابه به نفع خیریه کهریزک اقدام می نماید.

این هنرمندان متعهد کشورمان علاوه بر به تصویر کشیدن معضلات اجتماعی و راه های مقابله آن ، در زندگی بخشی به جمعیت هدف ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک نیز ، قدم های مثبتی بر داشتند. به گونه ای که مقرر گردیده کلیه عواید حاصل از فروش بلیط این نمایش ، به نفع معلولین و سالمندان کهریزک تقدیم گردد.

گفتنی است هنرمندان محبوب و سرشناس کشور عزیزمان در مناسبت های گوناگون با حضور در جمع معلولین و سالمندان کهریزک ، همواره سهم خویش را در زندگی بخشی به این خانواده بزرگ ادا می نمایند.










کد خبر: 94478

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcbwab9.rhbazpiuur.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com