به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت؛

جلسات نقد و بررسی «سینماحقیقت» توسط انجمن منتقدان برگزار می‌شود

5 آذر 1393 ساعت 17:03

جلسات نقد و بررسی فیلم‌های مسابقه ملی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت توسط انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برگزار می‌شود.


به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، این جلسات از ساعت ۱۸ عصر هر روز، در سالن شماره ۳ سینما فلسطین برگزار می‌شود تا آثار منتخبی از بخش مسابقه ملی جشنواره توسط اعضای انجمن منتقدان مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
مسئولیت این نشست‌ها برعهده کیوان کثیریان است.

از دیگر همکاری‌های جشنواره سینماحقیقت با انجمن منتقدان می‌توان به نقد تمامی فیلم‌های بخش مسابقه ملی و برخی آثار بخش بین‌المللی جشنواره سینماحقیقت اشاره کرد که توسط جمعی از اعضای انجمن منتقدان صورت می گیرد تا روی سایت جشنواره، نشریه روزانه و رسانه‌های جمعی درج شود.

انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، فیلم‌های مستند بخش «مسابقه ملی» هشتمین دوره جشنواره سینماحقیقت را نیز داوری خواهند کرد تا بهترین فیلم‌های مستند سال از منظر منتقدان سینما انتخاب و در جشن منتقدان خانه سینما که دی ماه ۹۳ برگزار می‌شود، معرفی شوند.

گفتنی است: پیش از شروع جلسات نقد و بررسی و از ساعت ۱۷:۳۰ عصر هر روز، از کتاب‌های جدید بخش پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که به بهانه برپایی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت منتشر شده هم رونمایی خواهد شد. برای این منظور، تیزرهای تصویری رونمایی کتاب‌ها نیز تهیه شده که هر روز در سالن شماره ۳ سینما فلسطین پخش خواهد شد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و طی روزهای ۹ تا ۱۶ آذرماه ۱۳۹۳، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد کرد.


کد خبر: 76866

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcce4qm.2bqee8laa2.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com