بهزاد بهزاد پور

خبری از ساخت «امپراطور عشق» نیست

21 آبان 1396 ساعت 13:25


بهزاد بهزادپور در این خصوص گفت: فیلمنامه «امپراطور عشق» سه سال پیش نوشته شد و قرار بود همان سال هم تولید شود اما بنا به دلایلی نشد.

روز گذشته خبری مبنی بر ساخت فیلم «امپراطور عشق» توسط بهزاد بهزادپور در یکی از خبرگزاری های رسمی کشور منتشر شد که شاید با توجه به کم کاری بهزادپور در این سالها در حوزه سینما با تعجب سینماگران و اهالی رسانه همراه شد. در حالی که آخرین ساخته بهزادپور فیلم سینمایی «خداحافظ رفیق» بود که در سه اپیزود در سال ۱۳۸۲ تولید شد.

بهزاد بهزادپور در گفتگویی کوتاه با سینماپرس در این خصوص گفت: فیلمنامه «امپراطور عشق» سه سال پیش نوشته شد و قرار بود همان سال هم تولید شود اما بنا به دلایلی نشد.

وی در ادامه افزود: این فیلم چندین بار بازنویسی شد تا اینکه در حال حاضر تبدیل به یک کتاب شده است و اساساً فقط فیلمنامه آن در خانه سینما به ثبت رسیده است و هیچ خبری از ساخت «امپراطور عشق» نیست.

بهزاد بهزادپور با وجود سال‌های زیادی که در عرصه سینما حضور داشته اما کارنامه هنری او محدود است و از این رو جزو هنرمندان کم کار طی ۳۵ سال حضور در سینما محسوب می‌شود اما نکته قابل توجه کارنامه هنری او، این است که در چند رشته مختلف سینمایی مانند کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی، تدوین، مشاور و حتی بازیگری فعالیت داشته است.

بهزادپور در فیلم‌های «خسوف»، «مجنون»، «ردپایی بر شن»، «دستفروش»، «بلمی به سوی ساحل»، «دو چشم بی‌سو» و «توبه نصوح» ایفای نقش داشته و فیلم‌های «خداحافظ رفیق»، «کولی»، «آخرین شناسایی»، «نخلستان تشنه»، «گنبد نور» و «گودال» را تدوین کرده است.

وی علاوه بر ساخت آنونس فیلم سینمایی «سفر به چزابه»، نویسنده فیلمنامه فیلم‌های «کلانتری غیرانتفاعی»، «خداحافظ رفیق»، «رنجر»، «باشگاه سری»، «قله دنیا» و «آخرین شناسایی» را به رشته تحریر درآورده است.


کد خبر: 95612

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdccieqo.2bqps8laa2.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com