«مسعود جعفرى جوزانى» نگارش فیلمنامه «پشت ديوار سكوت» را به پایان رساند

3 مرداد 1395 ساعت 14:33



«مسعود جعفرى جوزانى» کارگردان سینما، نگارش فیلمنامه «پشت ديوار سكوت» را با همکاری «سحر جعفرى جوزانى» به پایان رساند و آن را برای دريافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد فرستاد.
«مسعود جعفرى جوزانى» نویسنده و کارگردان سینما، بعد از «ايران برگر» كه پر فروش‌ترين فيلم نوروز سال ٩٤ لقب گرفت، اخیراً نگارش فیلمنامه «پشت ديوار سكوت» را با محوریت ایدز و گسترش آن در جامعه به پایان رسانده است و براى ساخت این فيلم سينمايى از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست مجوز كرد.
«پشت ديوار سكوت» نام اولين فيلمنامه‌اى است كه «مسعود جعفرى جوزانى» به كمك دخترش «سحر جعفرى جوزانى» و بر اساس پژوهشی از «فاطمه صالحی شهرابی» و «علی بدیعی» نوشته و براى دريافت پروانه ساخت به تهيه‌كنندگى «فتح‌الله جعفرى جوزانى» به وزارت ارشاد فرستاده شده است.
به نظر مى‌رسد دليل اين همكارى «مسعود جعفرى جوزانى» با دخترش «سحر جعفرى جوزانى»، زن محور بودن فيلمنامه است. تا كنون حضور «تورج منصورى» به‌عنوان مدير فيلمبردارى، «مهين نويدى» به‌عنوان طراح چهره‌پردازى و «سحر جعفرى جوزانى» در نقش مددكار بيماران ايدز، در این پروژه سینمایی قطعى است و همچنین گروه سازنده، براى انتخاب بقيه عوامل این اثر، منتظر پروانه ساخت هستند.
مهندس «على بديعى» يكى از سرمايه‌گذاران «پشت ديوار سكوت» اعلام كرد كه؛ ۷۵ درصد از فروش این فيلم، از طريق مؤسسه مردمى احياء و انجمن حمايت از مادران و كودكان مبتلا به بيماران «اچ.آى.وى» پرداخت خواهد شد. از جمله ياران «مسعود جعفرى جوزانى» در اين فيلم، گروه‌هاى داوطلب مردم محورى هستند كه به شيوه‌هاى مختلف، مانند گروه درمانى و مددرسانى به مبتلايان بيماری «اچ.آى.وى» كمك مي‌كنند.
«مسعود جعفرى جوزانى» نویسنده و کارگردان سرشناس سینما، ماه گذشته در جمع حاميان مادران و كودكان مبتلا به ايدز گفت: چنانچه جلوی طوفان شرخيز و ويرانگر ایدز را با عزم ملى نگيريم؛ به‌زودى از خانه‌هایمان سربرمي‌آورد. پس تا هنوز فرصتى باقيست؛ هيولای ويرانگر ایدز را بكشيد.


کد خبر: 92166

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcd9f0n.yt0x96a22y.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com