فیلم های شبکه سه در هفته آینده

7 آذر 1393 ساعت 15:20

فیلم های تلویزیونی وسینمایی چهره، حریم مهرورزی ، خانه ای در غبار ، این یک تصادف نیست ، این هفت نفر ، بارانداز ، رستگاران و زنان افسانه ای از شنبه 8 تا جمعه 14 آذر طبق زمان های ذیل روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .


به گزارش هنرنیوز، فیلم سینمایی چهره به نویسندگی ، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیروس الوند ساخته سال ۱۳۷۴ است که شنبه ۸ آذر ساعت۲:۰۰ بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم بازیگرانی چون ابوالفضل پور عرب ،عاطفه رضوی ،سعید پورصمیمی ،گوهر خیراندیش ،سیروس ابراهیم‌زاده و .... حضور دارند.
در خلاصه داستان فیلم آمده است : مهندس فریدون بهنام بعد از دوازده سال از آمریکا به ایران آمده و بطور اتفاقی دوست قدیمی اش مجید قانع را می‌بیند و در میهمانی‌های مجید و دوستانش شرکت می‌کند و بعد از چند بار رفت و آمد با خانواده دوستان مجید، از ثریا دختر سرهنگ مودت خواستگاری کرده و مراسم عقد را برگزار می‌کنند. بهنام قصد مجتمع سازی در خارج از تهران را دارد و از مجید، سرهنگ مودت و دوستانشان ماشاءالله خلفی و استاد اکبر و طغرل می‌خواهد که در این سرمایه گذاری شرکت کنند و ...

فیلم سینمایی حریم مهرورزی به کارگردانی ناصر غلامرضایی و با بازی حبیب اسماعیلی، افسانه بایگان ،جمشید مشایخی و مهری مهرنیا ، یکشنبه ۹ آذر ساعت ۱:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه می رود.

این فیلم سینمایی داستان صبريه، بيوه ي جواني است كه همسرش را در آبادان از دست داده و همراه با مهاجران جنگ با پدر و مادر و فرزندش در اقامتگاهي در تهران ساكن شده است. مادر او، ‌ننه هاجر، بيمار است. حبيب، جوان مجردي كه راننده ي تاكسي است، ‌ننه هاجر را به بيمارستان مي برد. صبريه و حبيب با هم آشنا مي شوند. صبريه براي تأمين معاش خانواده در يك خياط خانه مشغول كار مي شود و

فیلم تلویزیونی خانه ای در غبار به کارگردانی احمد امینی دوشنبه ۱۰ آذر ساعت ۲:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

این فیلم به نویسندگی رویا محقق ، داستان زنی را روایت می کند که تازه ازدواج کرده اما به دنبال کشف گذشته خویش است.

در این فیلم یکتا ناصر،کورش تهامی،اسماعیل شنگله،پوراندخت مهیمن و پرستو صالحی ایفای نقش کرده اند.
گفتنی است،روزبه کلباسی تدوین،علی رحیم زاده، صدا گذاری و امید کرامتی آهنگسازی "عبور در غبار"را انجام داده اند.

این فیلم تلویزیونی تولید گروه اجتماعی سیمافیلم به تهیه کنندگی ناصر عنصری است.

فیلم تلویزیونی «این یک تصادف نیست» به کارگردانی «بیژن شیرمرز» و تهیه‌کنندگی «آمنه بشیری» و «امیرحسین رضوانی» سه شنبه ۱۱آذر ساعت ۲:۴۵ بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

این فیلم ماجرای پسری است که در آستانه ازدواج اقدام به تعویض ماشینش با یک ماشین مدل بالا می‌کند اما شبی که بعد از فروش ماشین به خانه برمی‌گردد با یک موتورسوار تصادف می‌کند و .
..
بازیگرانی چون سپند امیرسلیمانی ، نادر سلیمانی ، شهرزاد کمال و شهین تسلیمی در این فیلم تلویزیونی بازی کرده اند. این فیلم محصول سال ۱۳۸۷ به نویسندگی آ زیتا بشیری و نوری ایجادی است

فیلم تلویزیونی این هفت نفر محصول سال ۱۳۹۰ شبکه سه سیما به نویسندگی وحید حسن زاده و کارگردانی سیامک صرافت است که چهارشنبه ۱۲آذر ساعت ۲:۰۰ بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

در خلاصه این فیلم آمده است : مدتی پیش یک تاجر ثروتمند ایرانی که در آلمان زندگی می کرده,در درگیری برادران شالفروش به قتل رسیده,اما بنا بر شواهد موجود برادران شالفروش مجرم شناخته نشده اند.رامین,پسر تاجر مرحوم,تصمیم دارد با همکاری همسر ، برادر و خواهر همسرش از هفت طلا فروشی برادران شالفروش در یک روز سرقت کنند. سرقت ازطلا فروشی ها آغاز می شود و سرگرد صالح و گروهش با استفاده از امکانات به روز فناوری آنان را در نقطه ای از شهر دستگیر می کنند و ...

بازیگرانی چون گ شهرام عبدلی، امیر حسین صدیق و سحر زکریا در این فیلم نقش آفرینی کرده اند .
فیلم تلویزیونی بارانداز به نویسندگی فرهاد توحیدی ، کار گردانی مهدی کرمپور است که پنجشنبه ۱۳ آذر ساعت۲:۰۰ بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود .

در این فیلم بازیگرانی چون مجید مظفری ، امیر یل ارجمند ، سپیده اعلایی حضور دارند .

در خلاصه داستان فیلم آمده است : امیر علی کرامت کشتی گیری است که با کمک مربی اش آقای نیازی ترقی و پیشرفت زیادی کرده است اما به دلیل ناراحتی که در زانویش بوجود آمده در کارش دچارمشکل شده است . شیرین ( همسر امیر علی ) با او صحبت می کند وتصمیم می گیرند که امیر علی دیگر کشتی نگیرد.زیرا آنها از این وضع خاطره خوبی ندارند چون پدر امیر علی هم کشتی گیر بوده است و زندگی اش را برای کشتی کنار گذاشته بود و در حال حاضر هم ویلچر نشین است . از طرف دیگر امیر علی با خوردن داروهای تقویتی دیگر صاحب بچه نمی شود و ....

این فیلم تولید ۱۳۸۸ سیما فیلم به تهیه کنندگی محمد پیر هادی است .

فیلم تلویزیونی "رستگاران" به نویسندگی سعید نعمت اله و کارگردانی سیروس مقدم قرار است در دو قسمت ۱۰۰دقیقه ای پنجشنبه ۱۳و جمعه ۱۴ آذر ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه سه به پخش برسد.

این تله فیلم داستان زندگی دختری بنام خجسته را روایت می کند که در پی ناپدید شدن شوهرش" احمدرضا" روانه تهران شده تا خبری از او به دست آورد. او متوجه مي‌شود که احمدرضا با فردي به نام پرويز شايسته کار مي‌کرده است و در غياب وي با تعداد زيادي از مردم قرارداد تأمين مسکن بسته است، اما اينک ناپديد شده و حدود پانصد نفر از افراد طلبکار، از احمدرضا شکايت کرده‌اند و ...

در این فیلم آتیلا پسیانی ، پوریا پورسرخ ، روناک یونسی ،صبا کمالی ، عباس امیری ، کاوه خداشناس ، لیدا کیانی ، محمد حسین عمرانی و ...نقش آفرینی کرده اند .

*فیلم سینمایی زنان افسانه ای(Legendary Amazons) محصول ۲۰۱۲ چین به کارگردانی فرانکی چان ، جمعه ۱۴ آذر ساعت ۰۰:۳۰ بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود .

در خلا صه داستان این فیلم با بازی ریچی جن ، سیسیلیا چونگ و چنگ پ پ آمده است : در زمان حکومت سلسله " سانگ " در چين ؛ جنگي با حمله کشور همسايه شروع مي شود. خاندان " يانگ" که بيشتر در ارتش هستند وارد جنگ مي شوند. به جز "ونگو آنگ " هجده ساله، همه ي مردان "يانگ " کشته مي شوند. از طرف دولت سانگ به "ونگو آنگ " دستور داده ميشود براي بيرون راندن دشمن ، فرماندهي سپاه سانگ را به عهده بگيرد و ...


کد خبر: 76876

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcd9j05.yt0956a22y.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com