همزمان با اکران؛

دیدار بهاره کیان‌افشار و آرمان درویش با مخاطبان «کمدی انسانی»

3 بهمن 1396 ساعت 15:10


بهاره کیان‌افشار بازیگر سینما در دوم بهمن ماه مهمان مخاطبان «کمدی انسانی» در پردیس آزادی بود.

به گزارش هنرنیوز به نقل از مشاور رسانه ای این فیلم سینمایی، ایفای نقشی کاملا اغواگر و در عین حال سمپاتیک در «کمدی انسانی» موجب شده بود مخاطبانی که برای دیدار با کیان افشار به پردیس آزادی آمده بودند بارها از وی درباره سختی های چنین نقش آفرینی بپرسند و کیان‌افشار هم می‌کوشید تا حد توان هم برای پاسخگویی به پرسش های آنها وقت بگذارد و هم در برابر تقاضاهای سلفی‌گیری پاسخ مثبت نشان دهد.

محمدهادی کریمی نویسنده و کارگردان «کمدی انسانی» و آرمان درویش دیگر بازیگر جوان فیلم هم در کنار کیان‌افشار در این اکران مردمی حضور داشتند.

«کمدی انسانی» که در گروه آزادی روی پرده است و در همین ابتدای اکران خود توانسته مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، پربازیگرترین فیلم زمستان است و داستان پراوج و فرود و به شدت طعنه‌آلود زندگی فردی را روایت می‌کند که سعی زیادی دارد که همرنگ جماعت شود اما این همرنگی دردسرهایی گاه تراژیک و گاه کمیک را به دنبال دارد.

علیرضا شجاع نوری، نیکی کریمی و فرخ نعمتی از نسل بازیگران پیشکسوت، هومن سیدی، لیلا زارع و بهاره کیان افشار از نسل بازیگران جوان و چهره هایی که در آغاز راه توانمندی خود را به اثبات رسانده اند مانند آرمان درویش و نسل چهارم نوآمده و نوجوان بازیگری نظیر ایلیا نصراللهی ترکیب بازیگران «کمدی انسانی» را شکل می‌دهند.


کد خبر: 95965

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcdkn0n.yt0k96a22y.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com