فرهاد وفایی مدیر مسئول انجمن ادبی هنری ونداد همدان خبر داد:

برگزاری جشن دو سالگی انجمن ادبی ونداد همدان

16 مرداد 1398 ساعت 12:20

جشن دومین سالگرد انجمن ادبی ونداد همدان ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه در شهر کتاب همدان برگزار می شود.


فرهاد وفایی مدیر مسئول انجمن ادبی هنری ونداد همدان در مورد این انجمن ادبی گفت: انجمن ونداد به عنوان یک انجمن مستقل ادبی از ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ با تفکر ایجاد فضای ادبی فعال و همراه با جریان شعری کشور، همکاری رامین زارعی و مساعدت مجموعه ی شهر کتاب همدان شروع به کار کرد و تاکنون ۴۴ جلسه ی ادبی با حضور شاعران مطرح کشوری و استانی و همکاری با انجمن های استان برگزار کرده است.
وی ادامه داد: جریان ونداد در همدان در حالی ۱۶ مرداد امسال جشن دوسالگی تاسیس خود را برگزار می کند که به عنوان جریان پیشتاز محرکی کاملا محسوس و قابل ردیابی بر شروع فعالیت انجمن های هنری دیگر استان و دینامیک شدن جریان هنری و ادبی متوقف شده در بازه ی زمانی قبل از خودش گردید. امروز ما در کنار ونداد شاهد فعالیت بسیار خوب و پویای انجمن های عکس ، موسیقی ، ترانه و ... در فضای هنری استان هستیم که عموم جمعیت استان را با حضور در جلسات مختلف به جریان هنری و فرهیختگی نزدیک و نزدیک تر کرده و‌ روح‌تازه ای به بدنه ی هنر استان دمیده اند.
این شاعر در مورد روند جلسات ونداد همدان اظهار کرد: تا کنون ۴۴ جلسه ی ادبی با حضور بزرگانی چون احمد‌ پوری، هرمز علیپور، علیرضا راهب، دکتر علی محمدی، پروفسور اذکایی، بهزاد زرین پور و دیگر شاعران صاحب سبک و خوب کشوری و تقریبا تمامی شاعران شاخص استان برگزار کرده است. ما در جشن یک سالگی ونداد به خودمان قول دادیم همکاری با سایر انجمن ها و رشته های هنری در برنامه های آتی ونداد همدان قرار گیرد که کاملا در این هدف موفق بودیم و به نوعی ونداد با توجه به استقبال و لطف مخاطبین خود به ویترینی برای دیگر انجمن های فعال استان تبدیل و از پتانسیل های مختلف هنری در برنامه های سال ۹۷ استفاده کردیم که در جشن دو سالگی آیتمی ویژه برای این انجمن ها و فعالیت های آنها در نظر گرفته شده است.
وفایی در مورد برنامه های آتی ونداد بیان کرد: حضور و استقبال مخاطبین، مسئولیت های ما و انتظارات از ونداد همدان را سنگین تر و بیشتر از گذشته می کند؛ در سال آینده قصد برگزاری کارگاه های حرفه ای ادبیات در ورک شاپ‌های کوتاه مدت، با حضور شاعران‌خوب کشور و ‌استان را داریم و بر بحث و آموزش پیرامون تئوری و دانش ادبی خواهیم پرداخت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۳۹۸ ونداد همدان جشن دو سالگی خود را با حضور بهزاد زرین پور و علیرضا راهب از شاعران مطرح کشور و میزبانی انجمن ادبی سخن از کرمانشاه برگزار می کند که آیتم های ویژه ای برای این برنامه در نظر گرفته ایم.
وی در ادامه اظهار کرد: امیدوارم فضای اجرایی و هنری استان به سمتی برود که انجمن ونداد مورد اعتماد و اطمینان مسئولین قرار گیرد تا با انرژی بیشتری به فعالیت و ایده های بزرگی که در اتاق فکر ونداد مطرح است بپردازیم‌.


کد خبر: 97530

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcdzk0n.yt05s6a22y.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com