سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد؛

«شاباش» و «ماحی» به سینماها می‌آیند/ اکران «سیانور» همچنان ادامه دارد

15 آذر 1395 ساعت 14:43



سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز شورا قرارداد نمایش فیلم "شاباش" بعد از فیلم "مالاریا" در گروه آفریقا به ثبت رسید.

به گزارش هنرنیوز، غلامرضا فرجی گفت: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش قرارداد نمایش فیلم «شاباش» بعد از فیلم «مالاریا» در گروه آفریقا به ثبت رسید.

وی ادامه داد: قرارداد فیلم «ماحی» در گروه کوروش نیز بعد از فیلم «هلن» به ثبت رسید.

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم های «سیانور» در سرگروهی استقلال همچنان اکران خواهد شد؛ همچنین اکران فیلم «سلام بمبئی» به صورت آزاد ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، داستان فیلم «ماحی» بر اساس اتفاقات واقعی است که بین سال های ۹۱ تا ۹۲ می گذرد که روایتگر شرایط زن فیلم به نام «ماحی» است. شرایطی که بازگو کننده معنای کلمه ماحی است که از آن به معنای محوکننده یا نابودکننده یاد می شود.

آنا نعمتی، مهران احمدی، همایون ارشادی، احسان امانی، سپیده اعلایی، هدی نوری زاده و مریم داوودی از جمله بازیگرانی هستند که در «ماحی» به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین «شاباش» داستان زندگی احمد آقا (عبدی) را روایت می‌کند که به مراسم عروسی خواهرزاده‌اش می‌رود. در مجلس عروسی اتفاقی رخ می‌دهد که زندگی او و اطرافیانش را دچار تلاطم می‌کند…

اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، رضا رویگری، مرجانه گلچین، نیما گرانی، روح ا… کمانی، سارا خوئینی ها، الیزابت امینی، زهره حمیدی، کامران فیوضات و… از جمله بازیگران این فیلم هستند.


کد خبر: 93580

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdce7n8o.jh8xvi9bbj.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com