ادامه رکوردشکنی فیلم «مهران مدیری» در گیشه/ «ساعت ۵ عصر» از مرز ۳ میلیارد عبور کرد

7 مرداد 1396 ساعت 16:23


فروش یک هفته‌ای فیلم سینمایی «ساعت۵ عصر» ساخته مهران مدیری به رقم ۳ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان رسید که رکورد فروش در مدت زمان یک هفته‌ را جابجا کرد و از فیلم «فروشنده» سبقت گرفت.

به گزارش هنرنیوز، فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» که از صبح روز جمعه ۳۰ تیرماه اکران خود را آغاز کرد . این فیلم که در روزهای نمایش با اقبال از سوی مخاطبان روبه رو شد توانست رکورد فروش فیلم در یک هفته را در سینمای ایران جا به جا کند .

براساس اعلام روابط عمومی دفتر پخش فیلمیران، فروش فیلم ظرف یک هفته به ۳ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان در تهران و شهرستان رسید. این فیلم در تهران و شهرستان ۵۸ سالن در اختیار دارد که به مرور تعداد سالن این فیلم با توجه به اقبال مخاطب افزایش خواهد یافت.

بنابراین گزارش،پیش از این فیلم «ساعت ۵ عصر» رکوردهای بیشترین تماشاگر، بیشترین سانس در یک سینما، بیشترین سانس در کشور، بیشترین سانس فوق‌العاده بامدادی، بیشترین فروش اینترنتی و بیشترین فروش روز اول اکران یک فیلم در سینمای ایران، شکست. در ادامه رکورد شکنی‌های فیلم مهران مدیری، رکورد فروش یک هفته‌ای را نیز جابه‌جا کرد. رکورد فروش فیلم ظرف یک هفته در اختیار فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی بود. این فیلم ظرف یک هفته به فروش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده بود که با فروش بیش از ۳ میلیاردی فیلم «ساعت ۵ عصر» ساخته مهران مدیری این رکورد در سینمای ایران جابه‌جا و به مهران مدیری تعلق گرفت.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: داستان فیلم از ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می‌کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد.


کد خبر: 94868

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcevv8o.jh8epi9bbj.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com