گزارش هنرنیوز از پشت صحنه مجموعه «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی؛؛

احسانی: مجموعه «ابله» تیم خوبی دارد

30 مهر 1393 ساعت 10:38

محمد احسانی گفت: به نظرم این مجموعه با عواملی که در آن فعالیت دارند باید مورد استقبال مردم قرار بگیرد.شبکه نمایش خانگی می‌تواند در کنار سینما و تلویزیون در رقابت منطقی و سازنده بخشی از نیازهای مردم را رفع کند.


به گزارش هنرنیوز، روز گذشته محمد احسانی- معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی- از پشت صحنه مجموعه «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی بازدید کرد.

وی در این دیدار گفت: به نظرم این مجموعه با عواملی که در آن فعالیت دارند، باید مورد استقبال مردم قرار بگیرد. به نظر می‌رسد مجموعه «ابله» تبدیل به سریال شیرین و دوست داشتنی برای مردم شود. شبکه نمایش خانگی می‌تواند در کنار سینما و تلویزیون در رقابت منطقی و سازنده بخشی از نیازهای مردم را رفع کند. سهولت دسترسی و امکان تامین راحت آثار از مزیت‌های این شبکه است و تنوع آثار ارائه شده در این بخش از جمله فیلم‌های داخلی، خارجی و انیمیشن‌ها موجب استقبال مردم شده است.

در ادامه کمال تبریزی - کارگردان این سریال - در جمع خبرنگاران گفت: این فیلم نامه بر اساس رمانی از علیرضا طالب‌زاده نوشته شده است که شخصیت‌هایی که در آن حضور دارند برای ما بسیار با اهمیت هستند. در ادامه چالش‌های بسیار زیادی که بر سر سریال مجموعه «سرزمین کهن» به همراه محمد مسعود تهیه کننده این سریال داشتیم، قرار گذاشتیم در شبکه نمایش خانگی فعالیتی داشته باشیم. یکی از دلایلی که باعث شد با‌‌ همان گروهی که «سرزمین کهن» را ساختیم کار کنیم شرایط بد مالی دوستان بود چرا که به دلیل حمایت نکردن تلویزیون دوستانی که در آن پروژه حضور داشتند شرایط سختی را تحمل کردند. به نظر می‌آید بعد از اینکه رییس جدید صدا و سیما مشخص شد می‌توانیم در ارتباط با مشکلات «سرزمین کهن» جلسه‌ای بگذاریم و با آن‌ها حرف بزنیم.

وی در ادامه افزود: بنده اصلاً از کارگردان و تهیه کننده‌ای که در لوکیشن مجموعه «سرزمین کهن» فعهالیت دارند ناراحت نیستم بلکه این ایراد بر می‌گردد به معاونت سیمای فعلی و مدیر شبکه یک این کار یک حرکت غیر حرفه‌ای بود. باید در اینجا اضافه کنم که اگر قرار باشد ما فاز ۳ این سریال را شروع کنیم دیگر نمی‌توانیم از آن لوکیشن استفاده کنیم.

تبریزی در اتباط با ساخت سریال «ابله» گفت: این مجموعه در دو فاز فیلم برداری خواهد شد فاز اول در مورد افرادی است که زندگی آن‌ها را روایت می‌کنیم و با تغییر شرایط این افراد فیلم براداری فاز دوم را شروع خواهیم کرد. البته تا به این لحظه به صورت پراکنده فیلم برداری کرده ایم و هنوز یک قسمت کامل نداریم.

وی در ادامه گفت: این سریال برای ۲۰ قسمت بازنویسی شده است که احتمال دارد این مجموعه تا ۶ قسمت دیگر افزایش داشته باشد. بدون تعطیلی فیلم برداری خواهیم کرد مگر اینکه شرایط آب و هوایی تغییر کند و نتوانیم در آن شرایط کار کنیم.

به گزارش هنرنیوز،کمال تبریزی، مجید صالحی، شبنم مقدمی، بهنام تشکر، حسین محب اهری و مرتضی ضرابی بازیگر نابینا «به رنگ خدا» نیز در پشت صحنه این سریال حضور داشتند.

سایر بازیگران این مجموعه عبارتند: هانیه توسلی، سیامک انصاری، یکتا ناصر، هوتن شکیبا، عیسی یوسفی‌پور بازی می‌کنند. محسن تنابنده در این سریال نقش یک پیر زن را ایفا خواهد کرد که گریم بسیار جالبی دارد که مخاطبان شاهد یکی دیگر از کار‌های بی‌نظیر عبدالله اسکندری چهره‌پرداز پیشکسوت سینما خواهند بود.

تهیه کنندگی این اثر را موسسه تصویرگستر پاسارگاد و محمد مسعود بر عهده دارند.


کد خبر: 75717

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcguu9u.ak9nq4prra.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com