به کارگردانی روح ‌الله سهرابی

دوربین سریال «آرام می‌گیریم» در شهرک دفاع مقدس خاموش شد

16 اسفند 1395 ساعت 15:16


فیلمبرداری سریال «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح ‌الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی با ضبط آخرین سکانس ها به کار خود پایان داد

به گزارش هنرنیوز، فیلمبرداری سریال «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح ‌الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی روز گذشته با ضبط آخرین سکانس ها در شهرک سینمایی دفاع مقدس به کار خود پایان داد.

این سریال پر بازیگر که تولید آن از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری در شهرک چشمه تهران کلید خورد پس از حدود ۱۱ ماه، روز گذشته و با ضبط آخرین سکانس ها با بازی آتیلا پسیانی، کاظم بلوچی و ... به اتمام رسید.

این در حالیست که قسمت های پایانی این سریال ۴۸ قسمتی از شبکه دو سیما در حال پخش است.

«آرام می گیریم» به عنوان یکی از پربازیگرترین مجموعه‌های شاخص چند سال اخیر تلویزیون توانست مخاطبین بسیاری را با خود همراه کند و از این حیث جزو سریال های موفق سیما بوده است.

این مجموعه تلویزیونی که محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست قصه ای خانوادگی - اجتماعی را روایت می کند که طی آن به معضلات دامنگیر خانواده ها و بالطبع جامعه پرداخته شده است.

«آرام می گیریم» را فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، بر اساس فیلمنامه «آرام می‌گیریم» نوشته روح اله سهرابی و سید مرتضی مصطفوی به نگارش درآورده اند.


کد خبر: 94168

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdch6znw.23nk-dftt2.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com