ذبیح الله اوجاقلو: پخش سریال طنز مسافر زمان 2 به زودی آغاز می شود

29 فروردين 1388 ساعت 15:06


یک تهیه کننده تلویزیون با ابراز ناخرسندی از برنامه های طنز سیما در ایام عید، عدم کیفیت برنامه های طنز را دلیلی بر گوشه نشین شدن طنزپردازان حرفه ای اعلام کرد.

ذبیح الله اوجاقلو در گفتگو با هنرنیوز گفت: متأسفانه بسیاری از برنامه های طنز تلویزیون فاقد کیفیتند و بیشتر ادا در آوردن است.

تهیه کننده سریال «شهرآفتاب» ادامه داد: وقتی به کارگردانان حرفه ای که در زمینه طنز تبحر دارند میدان داده نمی شود جای برای افرادی که با زد و بند و رفاقت، سفارش می گیرند باز می شود.

وی از سریال های مرد دو هزار چهره، عید امسال و ماه عسل به عنوان کارهای ضعیف و فاقد ویژگی های طنز یاد کرد.

اوجاقلو با بیان اینکه بسیاری از برنامه های طنز تلویزیون در ایام نوروز فاقد محتوا بودندگفت:‌ به نظر می رسد پرداختن به مسائل روستایی در برنامه های تلویزیونی فراموش شده است.

وی همچنین از پخش سریال طنز 20 قسمتی «مسافر زمان 2» از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و یادآور شد: سریال مسافر زمان 2 یک مجموعه تاریخی مربوط به دوره ساسانیان با لایه هایی از طنز است که از شبکه دوم سیما و در گروه فیلم و سریال تولید شده است.

اوجاقلو که تهیه کنندگی سریال مسافر زمان 2 را بر عهده دارد از مسعود نوابی به عنوان کارگردان این سریال نام برد و زمان تولید آن را 9 ماه اعلام کرد.

به گفته وی، علی دهکردی، عبدالرضا اکبری، جعفر دهقان، اسماعیل محرابی، نیما فلاح، کاظم افرندنیا، ناصر رامین نصیر، ابراهیم آبادی، مهدی صبوحی، زیبا بروفه و جمعی دیگر از بازیگران اصلی این سریال هستند.


کد خبر: 4733

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdci.pa5ct1aypbc2t.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com