بیستم تا بیست و دوم خردادماه؛

کاخ نیاوران میزبان نخستین رویداد جهانی استارت‌آپ ویکند گردشگری ایران

9 خرداد 1394 ساعت 10:07

استارت‌آپ‌ویکند یا به اصطلاح، پایان هفته کارآفرینی یک رویداد آموزشی- تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که طی ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌شود.


به گزارش هنرنیوز، در این برنامه شرکت‌کنندگان متشکل‌از مدیران، صاحبان کسب‌وکار، دانشجویان و فعالان حوزه‌ی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته، برنامه نویسان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT)، کارآفرینان، علاقه‌مندان استارت‌آپ‌ها، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه با کمک مربیان ایده‌های منتخب را به یک کسب‌وکار یا محصول قابل ارایه به بازار تبدیل کند. درانتهای رویداد نیز داوران و سرما‌یه‌گذاران سه گروه را به‌عنوان کسب وکار نو پای برگزیده این رویداد انتخاب خواهند کرد.




نتایجی که با حضور در این رویداد بین المللی می‌توان به دست آورد عبارتند از یادگرفتن راه اندازی یک کسب و کار، ساختن تیم و ایجاد شبکه های کاری، یادگیری مهارت‌های کارآفرینی، هم صحبتی با صاحبان کسب و کار و افراد موفق و از همه مهم‌تر پس انداز کردن پول در جهت کسب تجربه‌های کسب و کار.

بیستم تا بیست و دوم خردادماه مجموعه‌ی فرهنگی- تاریخی نیاوران، میزبان نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند گردشگری خواهد بود. این رویداد با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و با رویکرد ایجاد کارآفرینی و نوآوری در صنعت گردشگری و هتل‌داری و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد می‌توانید به وبسایت swtourism.ir مراجعه فرمایید.


کد خبر: 81136

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdciqzav.t1azp2bcct.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com