توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی؛

فراخوان ايفلا براي نشست هاي تخصصي سال ۲۰۱۵

1 دی 1393 ساعت 13:24

فراخوان مقاله براي بخش آسيا و اقيانوسيه با موضوع تغيير در كتابخانه هاي منطقه آسيا و اقيانوسيه- توسعه استراتژي ها و خدمات نوآورانه منتشر شد.


به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران؛ فراخوان مقاله براي بخش آسيا و اقيانوسيه با موضوع تغيير در كتابخانه هاي منطقه آسيا و اقيانوسيه- توسعه استراتژي ها و خدمات نوآورانه منتشر شد.
موضوع اين مقالات درباره چگونگي تغيير در كتابخانه هاي منطقه آسيا و اقيانوسيه با تمركز در مورد اين كه چگونه كتابخانه ها نسبت به فرصت ها در جهت توانمند سازي شهروندان، بهبود يادگيري، و بكارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات، واكنش نشان مي دهند و اين موضوع براي كتابدران از لحاظ دانش، مهارت و نگرش چه مفهومي مي تواند داشته باشد، است.
خدمات كتابخانه اي جديد و پويا، سياست ها و استراتژي هاي جديد، فضاهاي نوآورانه به منظور خدمات رساني جديد، برقراري روابط با شركاي جديد به منظور ايجاد خدمات جديد، برنامه هاي مبتكرانه براي آموزش سواد ديجيتالي و يا سواد اطلاعاتي، مهارت هاي جديد و يا نقش مورد نياز براي مديريت خدمات در حال توسعه، برنامه ريزي نيروي كار به منظور تغيير در كتابخانه ها، گنجاندن خدمات كتابداري در سياست هاي ملي اطلاع رساني ملي و كاربرد آن ها، گنجاندن خدمات كتابداري در سياست هاي ملي اطلاع رساني ملي و كاربرد آن ها، پيشرفت ها در حرفه كتابداري و آموزش كتابداري موضوعاتي است كه شركت كنندگان مي توانند در خصوص آن ها مقالات خود را ارائه كنند.
آخرين مهلت ارسال چكيده مقالات ۵۰۰ كلمه اي به انضمام جزئيات در خصوص نويسنده آن ۳۱ ژانويه ۲۰۱۵ است و شركت كنندگان بايد مقالات كامل خود را تا ۳۱ ماه مي ارسال كنند. اين نشست هاي تخصصي در آفريقاي جنوبي برگزار مي شود.
شركت كنندگان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به آدرس https://conference.ifla.org/ifla۸۱/node/۹۸۸ مراجعه كنند.


کد خبر: 77672

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcirqay.t1ayy2bcct.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com