پایان اجرای «مضحکه شبیه قتل» و «مجلس انتقام جویی هملت» در تئاتر شهر

خبرگزاری فارس , 22 مهر 1394 ساعت 15:19



نمایش‌های «مضحکه شبیه قتل» و «مجلس انتقام جویی هملت» سه شنبه ۲۱ مهر ماه در میان استقبال قابل توجه تماشاگران به اجرای خود در تالارهای اصلی و سایه پایان دادند. 

نمایش « مضحکه شبیه قتل» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی که از ۱۸ شهریور ماه اجرای خود را در تالار اصلی آغاز کرده بود، سه شنبه ۲۱ مهر ماه در حضور پرتعداد تماشاگران و هنرمندانی چون فاطمه معتمد آریا، داود فتحعلی بیگی، احمد طالبی نژاد، آزاده صمدی، علی صالحی از این تالار خداحافظی کرد.

نمایش «مجلس انتقام جویی هملت» به نویسندگی و کارگردانی حسین جمالی هم که از ۲۴ شهریور ماه اجرای خود را در تالار سایه آغاز کرد، سه شنبه ۲۱ مهر ماه با تقدیم این اثر به قطب الدین صادقی نویسنده، کارگردان و مدرس صاحب نام تئاتر، در حضور قابل توجه تماشاگران و هنرمندانی چون رویا نونهالی، محسن قصابیان، جلال تهرانی، عباس اقسامی، ایوب آقاخانی، ابراهیم شیبانی، امیر کاوه آهنین جان، هوشنگ قنواتی زاده به اجرای خود پایان داد.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنید.


کد خبر: 83657

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdciyqav.t1apw2bcct.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com