ابراهیم فروزش : مهرماه فیلمی سینمایی برای نوجوانان می‌سازم/ فعلا بی‌نام است

13 تير 1394 ساعت 15:23


 این کارگردان گفت: برای این فیلم سینمایی بهترین فصل فیلمبرداری، پاییز و زمستان است و احتمال دارد اوایل مهرماه شروع ساخت این فیلم باشد.
به گزارش هنرنیوز، ابراهیم فروزش از کارگردانان باسابقه و دارای جوایز سینمایی در ژانر سینمای کودک و نوجوان است که چندسالی است فیلمی نساخته با این حال بطور همزمان مشغول تدارک یک سریال و فیلمی سینمایی نیز هست تا هرکدام میسر شود آن را جلوی دوربین ببرد.

*در مرحله نگارش فیلمنامه

وی که از مدتها پیش درحال تدارک و مقدمات ساخت سریال "زیر نور شمع" است درباره احتمال ساخت فیلم سینمایی گفت: اتفاقا به فکر ساخت فیلم سینمایی جدید هستم که درمرحله نگارش داستان و فیلمنامه است.

این کارگردان ادامه داد: شرایط را ارزیابی می کنم که کدام یک زودتر به مرحله تولید می رسد با این حال برای این فیلم سینمایی بهترین فصل فیلمبرداری، پاییز و زمستان است و اگر کار جدی بشود تابستان سعی می کنم فیلم را ضبط نکرده و پیش تولید را آغاز کنیم چرا که این مرحله چندماهی نیاز دارد.

*فیلمی برای نوجوانان نه کودکان

فروزش همچنین با بیان اینکه نام قطعی برای فیلمش انتخاب نشده، تأکید داشت: احتمال دارد اوایل مهرماه شروع ساخت این فیلم باشد که کاری اجتماعی است و مخاطب نوجوان را هدف قرار داده و از مخاطب کودک هم به دور است.


کد خبر: 81759

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcjhaeo.uqevizsffu.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com