«متانت» و «سخاوت» محور اصلی برنامه‌هاست

انتشار فراخوان چهاردهمین جشنواره رضوی کانون با دو تغییر موضوعی

3 آذر 1394 ساعت 15:14

برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با تکیه بر «متانت» و «سخاوت» دو ویژگی اخلاقی آن امام همام اجرا می‌شود.


به گزارش هنرنیوز ، جشنواره چهاردهم رضوی در کانون شعار «شمس‌الشموس، خورشید متانت و سخاوت» را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و دو تغییر نیز در موضوع‌های 8 گانه آن ایجاد شده است.

در این میان موضوع کاردستی جایگزین معرفی کتاب(کتاب‌سازی) و شعرسرایی جایگزین «شعرخوانی و مشاعره» شده در عین حال 6 موضوع دیگر نیز شامل «خوش‌نویسی»، «نقاشی»، «داستان‌نویسی»، «معرفی شخصیت»، «قصه‌گویی» و «نشریه‌نگاری (کاغذی)» همچنان به قوت خود باقی است.

بر همین اساس، موضوع «معرفی شخصیت» ویژه مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون است، در «قصه‌گویی» همکاران بازنشسته‌ی کانون، معلمان، دانشجویان، روحانیان و کارکنان سایر نهادهای فرهنگی نیز می‌توانند شرکت کنند اما شش موضوع دیگر ویژه تمامی کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله در نظر گرفته شده است.

در این فراخوان همچنین محورهای موضوعی، شرایط شرکت، شرایط آثار، جوایز برگزیدگان و تقویم اجرایی این جشنواره به صورت کامل بیان شده است.

در همین حال «شخصیت امام رضا‌(ع)»، در کنار موضوع «متانت» و «سخاوت» به عنوان دو اصل اخلاقی زندگی ایشان محورهای موضوعی این جشنواره به شمار می‌رود.

بر اساس این خبر، فراخوان جشنواره به امضای محمدعلی شامانی معاون فرهنگی کانون منتشر و شماره تلفن 88971344 نیز برای ارتباط با دبیرخانه جشنواره در نظر گرفته شده است.

چهاردهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1395 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد اما مهلت ارسال آثار 1 تیر 1395 تعیین شده است.

همچنین فراخوان کامل این جشنواره از طریق پایگاه خبری کانون به نشانی اینترنتی www.kanoonnews.ir قابل دسترسی است.


کد خبر: 85386

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcjmteo.uqeiozsffu.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com