کپی‌برداری «برنده باش» از یک فیلم هندی!
کپی‌برداری «برنده باش» از یک فیلم هندی!
با دقت در قسمت اول مسابقه برنده باش به شباهت عجیب این مسابقه و یک فیلم سینمایی هندی مواجه می‌شویم، برنامه ای که شاید برای مخاطبان جذابیت زیادی به خاطر حضور محمدرضا گلزار داشته باشد.
 
تاريخ : شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
به گزارش هنرنیوز ، بعد از پخش قسمت اول مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار با اندکی دقت متوجه می‌شویم که این برنامه از نظر دکور، ساختار، محتوا، اجرا و بسیاری از موارد یک کپی‌برداری ساده از فیلم سینمایی «میلیونر زاغه‌نشین» ساخته سینمای هند است، فیلمی که در زمان خود با استقبال زیادی رو به رو شد!

از تشابهات این دو می‌توان به نحوه اجرای بازیگر فیلم و محمدرضا گلزار اشاره کرد که حتی در نحوه پرسیدن سوال و حتی در ایجاد فرصت ها به شرکت‌کننده کپی‌پرداری شده است!

با وجود تبلیغات و خبرهایی که از برنامه «برنده باش» منتشر شده بود، توقع دیدن برنامه ای جذاب برای مخاطبان وجود داشت ولی باز هم برنامه های ما با کپی برداری از برنامه ها و فیلم های غربی و شرقی نتوانستند ایده پردازی درستی داشته باشند!

گویا هاشم رضایت تهیه‌کننده این مسابقه نیز علاقه خود را به سینمای هند در ساخت برنامه ها نمی‌تواند نادیده بگیرد که جز «برنده باش»، برنامه «دورهمی» هم در فصل اول از یک برنامه هندی کپی برداری شده بود و در شروع برنامه با حاشیه‌های زیادی روبرو شد!

صبا
کد خبر: 96871
Share/Save/Bookmark