سریال همه چیز آنجا است بازخوانی یک پیام ارزشمند است
بهرام حمیدی :
سریال همه چیز آنجا است بازخوانی یک پیام ارزشمند است
بهرام ابراهیمی بازیگر نقش حمید در سریال "همه چیز آنجاست" گفت: قصه این سریال می گوید که بعد از خداوند بهترین سرپناه هرکس کانون خانواده اوست.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
به گزارش هنرنیوز ،بهرام ابراهیمی بازیگر نقش حمید در سریال "همه چیز آنجاست" درباره ویژگی های کیفی این کار بیان داشت: این سریال تعداد بازیگران باتجربه زیادی دارد و من کمتر سریالی را سراغ دارم که این تعداد بازیگر خوب و درجه یک را کنار هم جمع کند.

"همه چیز آنجاست" همچنین قصه خیلی خوبی دارد و یکبار به شوخی به یکی از دوستانم می گفتم که اگر این داستان در کشورهای دیگر به سریال تبدیل می شد، قطعا تا ۷۰۰ قسمت هم ادامه پیدا می کرد.

وی افزود: در این مجموعه با یک ملودرام اجتماعی رو به رو هستیم که خانواده ها ضمن دیدن سریال و لذت بردن به تفکر هم واداشته می شوند و ممکن است به این فکر بیافتند که احتمالا خودشان یا دیگران درگیر ماجراهایی این چنینی هستند. این سریال از کانون خانواده شروع می شود. به موضوعات مختلفی از جمله تولید سالم و تجارت و کسب و کار هم می پردازد. خانواده ای که به دلیل شکست اقتصادی ناچار به فروش کارگاه تولیدی خود است و من هم این میان نقش پدر محسن را بازی می کنم که هنوز حمید به داستان وارد نشده است.

این بازیگر درباره نقش خود نیز توضیح داد: حمید به چندین دلیل از خانواده فاصله اش فاصله گرفته است. نه این که خانواده او را طرد کرده باشند بلکه خود این تصمیم را گرفته تا به واسطه دچار بودنش به بیماری اعتیاد آبروی خانواده حفظ شود. ماجرای این کاراکتر و بسیاری از کاراکترهای دیگر در این قصه همچنین این پیام را برای مخاطب دارد که بعد از خداوند بهترین پناه هرکس می تواند خانواده او باشد.

وی درباره همکاری با این تیم سازنده نیز اظهار کرد: آقای افخمی پیش از این تجربه های زیادی در حوزه ساخت مجموعه های تلویزیونی مختلف در سمت های گوناگون داشته اند. قرار بود چند سال گذشته نیز با ایشان برای سریالی ماه رمضانی همکاری داشته باشم که متاسفانه فراهم نشد. اگرچه کار آقای افخمی و میرمیران به عنوان مشاوران فیلمنامه ممکن است در ظاهر ساده به نظر برسد، اما بسیار سخت است. در واقع هر متنی که به دست ما به عنوان بازیگر می رسد از فیلتر ذهنی این عزیزان عبور کرده است و چه بسا بعد از نگارش خانم قشقایی جزئیات دیگری هم به داستان از سوی آنها اضافه شده باشد تا نقش حمید و سایر شخصیت های داستان دیالوگ ها برایشان درونی شود.

مجموعه تلویزیونی "همه چیز آنجاست" کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست و هر شب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از این شبکه پخش می شود.
کد خبر: 77601
Share/Save/Bookmark