سرافراز: اقدامات معاونت برون‌مرزی با قوت تداوم یابد
در مراسم معارفه معاون برون‌مرزی صداوسیما
سرافراز: اقدامات معاونت برون‌مرزی با قوت تداوم یابد
مراسم معارفه معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما با حضور رییس این سازمان برگزار شد.
 
تاريخ : جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۶
به گزارش هنرنیوز ، در این مراسم دکتر محمد سرافراز، رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در معاونت برون مرزی باید با قوت تداوم پیدا کند، افزود: با توجه به تنوع و کیفیت کارهای انجام شده در معاونت برون مرزی، این قبیل کارها قابلیت الگوبرداری برای کل سازمان را دارد.

وی در خصوص سوابق دکتر محمد اخگری، معاون جدید برون مرزی سازمان صدا و سیما گفت: ایشان از مدیران با سابقه و با تجربه سازمان هستند که کار رسانه‌ای را در معاونت برون مرزی از رادیو آلمانی شروع کرده و پله‌های ترقی را به تدریج پیموده است.

دکتر محمد اخگری، معاون جدید برون مرزی صدا و سیما نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات و دستاوردهای ارزنده این معاونت در سالهای گذشته، اظهار کرد: باید با تمام توان و بسیج امکانات و استفاده از تجارب نیروی انسانی ضمن حفظ و حراست از میراث گرانبهای آقای دکتر سرافراز بر همچون گذشته در اطلاع رسانی موثر به مخاطبان خارجی کوشا باشیم.

وی با تأکید بر حفظ همدلی و ایجاد هم‌افزایی در جهت تعالی سازمانی گفت: مسلماً با ایجاد روحیه همدلی و وحدت رویه خواهیم توانست در دنیای رقابتی کنونی رسانه‌ها، جایگاه شبکه‌ها و رسانه‌های برون مرزی را حفظ و ارتقاء بخشیم.

دکتر اخگری مدیران و کارکنان برون مرزی را جهادگرانی گمنام خواند که توانسته‌اند با امکانات محدود در مقابل غول‌های رسانه‌ای قدعلم کنند و زبان گویای حقایق مکتب متعالی اسلام و اشاعه‌دهنده ارزش‌های مناسب انقلاب اسلامی باشند.

معاون جدید برون مرزی در ادامه همچنین بر افزایش کیفیت برنامه‌های تولیدی شبکه‌ها نیز تأکید کرد.

در ادامه این مراسم در راستای پاسداشت دو دهه خدمات گرانقدر دکتر سرافراز در این معاونت، لوح تقدیری از طرف مدیران و همکاران معاونت برون مرزی به او اهدا شد.

همچنین از طرف ریاست جدید سازمان صدا و سیما حکم انتصاب دکتر محمد اخگری، معاون جدید برون مرزی به وی اعطا شد.

دکتر اخگری از مدیران باتجربه و با سابقه صدا و سیماست که پیش از این به عنوان مدیر رادیو آلمانی، مدیر آموزش و مدیرکل رادیوهای اروپا و آمریکا فعالیت می‌کرده است. دکتر اخگری همچنین عضو هیئت علمی و رئیس دانشکده تولید دانشگاه صدا و سیماست. وی سابقه ترجمه چندین کتاب را نیز دارد.

دکتر اخگری همچنین مدیریت شبکه بین المللی Press TV را نیز برعهده گرفت.

از جمله رسانه‌های تحت پوشش معاونت برون مرزی صدا و سیما می توان به ۳۳ رادیو به زبان های مختلف و شبکه های بین المللی العالم، الکوثر، سحر، Hispan TV و شبکه خانوادگی فیلم و سریال Ifilm اشاره کرد.
کد خبر: 76611
Share/Save/Bookmark