رئیس کلانتری 134 شهرک قدس منطقه ۲ به پویش سه شنبه های بدون خودرو پیوست
رئیس کلانتری 134 شهرک قدس منطقه ۲ به پویش سه شنبه های بدون خودرو پیوست
رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ از پیوستن سرهنگ آذین رئیس کلانتری 134 شهرک قدس به پویش سه شنبه های بدون خودرو خبر داد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۲
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، رسول کشت پور شهردار منطقه به همراه سرهنگ آذین رئیس کلانتری 134 شهرک قدس در سه شنبه بدون خودروی این هفته ضمن بازدید از محلات سطح منطقه با دوچرخه، به بررسی آسیب های اجتماعی سطح منطقه پرداختند.

سرهنگ آذین در این بازدید ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند بر لزوم فرهنگ سازی در بین مردم برای پیوستن به پویش سه شنبه های بدون خودرو تاکید کرد و استفاده از دوچرخه و سایر وسایط نقلیه عمومی را برای حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا و ترافیک بسیار تاثیر گذار دانست.

رئیس کلانتری134 شهرک قدس با تاکید بر ضرورت پیوستن همه اقشار جامعه به این پویش زیست محیطی افزود: برای کمک به فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه در سطح منطقه 2،از این پس در روز های سه شنبه به همراه پرسنل این کلانتری با دوچرخه گشت خواهند زد.

رسول کشت پور شهردار منطقه 2 نیز طی این بازدید اظهار کرد: به منظور توسعه فرهنگ استفاده از دوچرخه و سایر وسایط نقلیه دوستدار محیط زیست، حضور چهره های شاخص و مسئولین در پویش سه شنبه های بدون خودرو تاثیر بسزایی در این امر خواهد داشت.

شهردار منطقه2 پس از بازدید از سطح منطقه به همراه سرهنگ آذین، از کلانتری134 شهرک قدس نیز بازدید و با پرسنل زحمت کش آن دیدار و گفتگو کرد و طی نشستی صمیمانه به بررسی آسیب های اجتماعی و موضوعات مشترک میان شهرداری و کلانتری ها به بحث و گفتگو پرداخت.


کد خبر: 97708
Share/Save/Bookmark