کتابخوانی شهروندان در منازل با همراهی کتاب رسان سلامت
کتابخوانی شهروندان در منازل با همراهی کتاب رسان سلامت
رییس فرهنگسرای کار و تعاون از اجرای طرح کتاب رسان سلامت به مناسبت آغازبیست وهشتمین دوره هفته کتاب با شعار درخانه بمانیم و کتاب بخوانیم خبر داد.
 
تاريخ : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۴
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب افزود؛ این روز‌ها که به خاطر ویروس کرونا شهروندان علاقه مند مطالعه به کتاب های مورد نظر خود دسترسی ندارند کتابخانه علامه طباطبایی(ره) با اجرای طرح کتاب رسان سلامت برای جلوگیری از مراجعه و تجمع در کتابخانه، کتاب های مورد نظر شهروندان را به درب منازل آن ها ارسال می کند.

وی گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و از همه مهمتر شکست کرونا به همت کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون و با همکاری شرکت پاک چرخ ایرانیان یا همان بیدود اجرا می شود.

حشمتی گفت: شهروندان با عضویت در کتابخانه علامه طباطبایی(ره) می توانند از طریق سایت tlib.tehran.ir و یا تلفن کتابخانه به شماره 66046946 کتاب های مورد نظرشان را سفارش بدهند سپس کتاب ها بعد از آماده سازی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به درب منزل آنان ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است ساعت خدمت رسانی در روزهای زوج از ساعت 10 لغایت 12:30 دقیقه خواهد بود.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون همچنین گفت: در این زمینه ویدئوکلیپی به نشانی https://aparat.com/v/MeQYS در فضای مجازی منتشر شده است.
کد خبر: 98158
Share/Save/Bookmark