مهمانان "یک فنجان چای" مشخص شدند
مهمانان "یک فنجان چای" مشخص شدند
برنامه گفت و گو محور "یک فنجان چای" به تهیه کنندگی و اجرای شاهین جمشیدی امروز میزبان یک بدلکار، یک قهرمان رشته دو و میدانی و یک نخبه علمی است.
 
تاريخ : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۳
به گزارش هنرنیوز، ارشا اقدسی بدلکار فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی، مریم طوسی قهرمان رشته دو و میدانی و رضا ادبی برگزیده جشنواره خوارزمی عصر امروز-یکشنبه ۷ دی- در برنامه تلویزیونی "یک فنجان چای" حضور می یابند.

این برنامه که با هدف بررسی دلایل موفقیت جوانان در حوزه های مختلف حرفه ای، هنری، علمی و ورزشی و ارتقای روحیه کار و پشتکار اجتماعی روی آنتن می رود، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست و تهیه کنندگی و اجرای آن را شاهین جمشیدی برعهده دارد. این برنامه روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت۱۵:۳۰ پخش می شود. ۴۵ دقیقه دارد و سه بخش گفت و گو با سه مهمان را دربرمی‌گیرد. پلی بک معرفی مهمان برنامه، پاسخگویی به پیامک های مخاطبان و مجله تصویری معرفی مهمانان از دیگر آیتم های این برنامه است.
این برنامه که پخش آن ۱۷ آبان ماه آغاز شده است، تاکنون میزبان هنرمندان و ورزشکارانی همچون امیرمحمد زند، سیاوش خیرابی، محسن افشانی، سیاوش مفیدی، حامد تهرانی، بهرام پاییز، سیامند رحمانی، حمزه زرینی، کوروش سلیمانی، مهران رنجبر، افشین پیروانی، امید روانخواه، فرزان عاشورزاده و... بوده است.
کد خبر: 77863
Share/Save/Bookmark