کتاب صوتی «یاد تو» شب یلدا در همدان رونمایی می شود
حسین زندی:
کتاب صوتی «یاد تو» شب یلدا در همدان رونمایی می شود
مسئول برگزاری این مراسم با اعلام این خبر گفت: آلبوم «یاد تو» عاشقانه‌های علیرضا بهرامی است که با صدای مهرداد اسکویی در سال جاری به بازار آمده است این اثر عصر روز 5 شنبه 30 آذر در شهر کتاب همدان با حضور شاعر رونمایی خواهد شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۲
حسین زندی افزود: این مراسم همزمان با جشن شب یلدا برگزار خواهد شد و تعدادی از هنرمندان، شاعران و نویسندگان همدان در آن حضور خواهند داشت و مهرداد اسکویی و علیرضا بهرامی به پرسش‌های حاضران پاسخ خواهند گفت.

او افزود: این مراسم به همت شهرکتاب همدان و تعدادی از تشکل‌های فرهنگی این شهر ازجمله انجمن‌های سعدی‌پژوهی همدان، شاهنامه‌خوانی همدان، پویشگران سفرپاک، توان‌افزایی باهم و شعبه همدان انجمن ونداد برگزار خواهد شد. 

زندی هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی را تشویق مردم به کتابخوانی دانست و گفت: برای بالابردن سرانه کتابخوانی در کشور باید  مردم را با کتاب آشتی دهیم یکی از راه‌ها در دسترس قرار دادن کتاب و معرفی آن است مردم تا کالایی را نبینند گرایشی به تهیه آن ندارند. بهترین راه تشویق مردم به کتابخوانی این است که آنان با نویسندگان و پدیدآورندگان کتاب روبه رو شوند ما برنامه جشن امضا و رونمایی کتاب را با این هدف در همدان برگزار می‌کنیم.  

 علیرضا بهرامی متولد 1356 است و آثاری مانند «تاآخر دنیا برایت می نویسم»، «وقتی که برف می‌بارد»، «اقیانوس آرام»، «دنیای شیشه‌ای»، «اصلا مهم که نیست!»  و«غم صدای تو یعنی...» را در کارنامه خود دارد علیرضا بهرامی از روزنامه نگاران با سابقه کشور است و  سالهاست  دبیری سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا» با اوست. بهرامی دبیر جایزه شعر خبرنگاران نیز هست.

مهرداد اسکویی متولد 1348 است از عکاسان و مستندسازان شناخته شده کشور به شمار می رود. این پژوهشگر و عکاس ایرانی فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما است که اغلب آثار وی در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی توجه  منتقدان را به خود جلب کرده و جوایز متعددی را کسب کرده ‌است. اسکویی در سال ۲۰۱۰ موفق به کسب عنوان چهره فرهنگی سال جهان از سوی نهاد فرهنگی «پرنس کلاوس» هلند شد. اوهمچنین عنوان بهترین فیلمساز مستند سال ۲۰۱۶ جهان از جشنواره (تروفالس) آمریکا را از آن خود کرد. «آخرین روزهای زمستان»« مریم جزیره هنگام» و «رویای دم صبح» از جمله فیلم‌های اوست.

 
کد خبر: 95836
Share/Save/Bookmark