آلبوم «عشق پنهونی» محمدرضا هدایتی منتشر می شود
آلبوم «عشق پنهونی» محمدرضا هدایتی منتشر می شود
محمدرضا هدایتی که پیش از این چندین قطعه و تک آهنگ در فضای مجازی منتشر کرده است از جزییات اولین کنسرت خود در ۱۵ مرداد ماه با همراهی گروه «آرپژ» سخن گفت.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۸

محمدرضا هدایتی با اشاره به کنسرت خود که قرار است ۱۵ مرداد ماه در نمایشگاه بین المللی تهران اجرا شود، گفت: قطعات اصلی این کنسرت از آلبوم «ماه می‌خنده» که سال ۹۰ وارد بازار شد و همچنین قطعاتی از آلبوم سومم که قرار است با نام «عشق پنهونی» منتشر شود، انتخاب شده است.
وی ادامه داد: از جمله این قطعات «عشق پنهونی» نام دارد که آلبوم هم بر همین اساس انتخاب شده است همچنین «بریم زیر بارون»، «سکه خورشید»، «تو»، «نیمکت چوبی»، «عابر»، «یادته»، «دلگیرم» و «دلم بی قراره» از دیگر قطعات این کنسرت هستند.
خواننده قطعه «کاشکی زمستون نبودم» که پیش از این تک‌آهنگ‌‌های مختلفی از او در فضای مجازی منتشر و با استقبال هم روبرو شده است درباره اولین کنسرت خود در تهران توضیح داد: من در سال ۸۳ کنسرت‌هایی در شیراز و اراک برگزار کردم اما در تهران علی‌رغم اصرار بسیاری از دفاتر موسیقی نمی‌خواستم اجرای کنسرت داشته باشم چون زمانیکه آلبوم من در سال ۹۰ بیرون آمد ۹ قطعه بیشتر نداشت و صبر کردم که تعداد کارهایم بیشتر شود.
بازیگر مجموعه‌های «شب های برره» و «مرد دو هزار چهره» اضافه کرد: ترجیح من برای این کار این بود که خواستم مخاطب کارهایم مرا بیشتر بشناسد و مرا جدی‌تر بگیرد. همچنین بعضی زمانیکه یک نفر از یک حوزه هنری در حوزه دیگری کار کند ادعا می‌کنند که فلان شخص از شهرت خود سوءاستفاده می‌کند به همین دلیل خواستم کار بیشتری ارائه دهم تا این تصور پیش نیاید که از جایگاه قبلی خود سوءاستفاده کرده‌ام و شاید هنوز هم بسیاری ندانند که من چندین سال برای این آهنگ‌ها زحمت کشیده ام و ملودی‌ها را خودم ساخته‌ام.
صداپیشه شخصیت پسرعمه‌زا در برنامه «کلاه قرمزی» درباره اجرای کنسرت خود توضیح داد: ملودی‌های این قطعات همکاری مشترک خودم و رشید رفیعی است و ترانه ها و تنظیم ها هم اثری از او است.
خواننده قطعه «بریم زیر بارون» درباره کنسرت خود در نمایشگاه بین‌المللی و گروه همراهش بیان کرد: فعلا یک سانس در نمایشگاه بین‌المللی تهران در نظر گرفته‌ایم. در این کنسرت قرار است اعضای گروه «آرپژ» به رهبری محسن افشار با من همراهی کنند که احتمالا حدود ۱۰ نفر هستیم و ممکن است چند نوازنده مهمان هم به ما بپیوندند.
هدایتی در پایان درباره زمان انتشار سومین آلبوم خود گفت: آلبوم سومم با نام «عشق پنهونی» هم اکنون در حال سپری کردن مراحل نهایی میکس و مسترینگ است و چون الان بیشتر درگیر این کنسرت هستم احتمالا حدود ۱۰ روز بعد از کنسرت وارد بازار می‌شود.

کد خبر: 73696
Share/Save/Bookmark