نقاشی های کودکان کار به مبلغ 10 میلیون تومان فروخته شد
در مراسم «پویش بدسرپرست تنهاتر است»
نقاشی های کودکان کار به مبلغ 10 میلیون تومان فروخته شد
مهناز افشار با بیان اینکه باید تلاش کنیم بچه ها انگیزه و امید خود را از دست ندهند گفت: کار خیر حتی اگر شو و نمایش هم نام بگیرد کارخوبی است.
 
تاريخ : دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۰
به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، شب گذشته پویش بدسرپرست تنهاتراست با همکاری فرهنگسرای ارسباران ، دومین نمایشگاه نقاشی کودکان کار به مناسبت روز هوای پاک ( هوای شهرم را آبی کشیدم ) با حضور مهناز افشار سخنگوی این پویش و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران و با اجرای زهره هاشمی مجری رادیو و تلویزیون برای فروش 10 تابلوهای نقاشی این کودکان برگزار گردید.

مهناز افشار طی سخنان کوتاهی با تسلیت جمعی از آتش نشانان گفت: آرزو می کنم این خاک از غم و درد خلاص شود متاسفانه ماههای آخر سال بسیار دردناک بود و امیدوارم همه ما ایرانی ها برای گفتن خبرهای خوش از همدیگر سبقت بگیریم.

وی تصریح کرد : اگر ما امروز در این محل جمع شده ایم، برای این است که بچه ها انگیزه و امید خود را از دست ندهند و رویاهایشان را پررنگ کنند حتی اگر برخی کار ما را شو اطلاق کنند باز هم اشکالی ندارد چرا که کار خیر حتی اگر شو و نمایش هم نام بگیرد خوب است.

حسین رفیعی ، خشایار اعتمادی ، سارا روستاپور، نفیسه روشن ، یغما گلرویی ، مرتضی یراق بافان و سامان گوران به نوبت مجری برنامه را در فروش تابلوها یاری کردند که در نهایت با مبلغ ده میلیون تومان این تابلوها به فروش رسید. این درحالی بود که شهرام گیل آبادی رئیس شورای سیاستگذاری پویش بدسرپرست تنهاتر است و مدیر ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران در تماس تلفنی با سلیمانی مدیر فرهنگسرای ارسباران ، تابلوی آخری را نیز با مبلغ دو میلیون تومان خریداری کرد.
کد خبر: 93946
Share/Save/Bookmark