طرح ملی «کوثر رسالت» برگزار می شود
دومین دوره
طرح ملی «کوثر رسالت» برگزار می شود
دومین طرح ملی «کوثر رسالت» به منظور پاسداشت مقام فاطمه زهرا(س) و در راستای فرهنگ سازی برترین الگوی ولایتمداری با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تا تاریخ ۲۳ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
 
تاريخ : شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
مرتضی طاهریان معاون ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور فراخوان شرکت در طرح ملی «کوثر رسالت» چند روز گذشته ویژه ایام شهادت تا ولادت حضرت زهرا(س) منتشر شد.
وی هدف اصلی از برپایی این طرح ملی را آشنایی جوانان با فضائل دختر حضرت رسول (ص) و فرهنگسازی در راستای الگوی ولایتمداری به شمار آورد و گفت: این طرح از سوی کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردیبل برگزار می‌شود که دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور نیز حامی آن است.
وی مهمترین موضوعات طرح کوثر را شامل سبک زندگی اسلامی در سیره حضرت زهرا(س)، حضرت زهرا(س) در آیینه قرآن و روایات، حجاب و عفاف، نقش مادر مدیریت خانواده و ... به شمار آورد.
طاهریان یادآور شد: این طرح دارای بخش‌های مختلف وبلاگ‌نویسی، بروشور، مفاهیم «چهل حدیث فاطمی» و نقاشی «من چادرم را دوست دارم» است که البته هر یک در بازه‌های زمانی متفاوت برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر این طرح به پایگاه اطلاع رسانی طرح ملی: www.javananemasajed.ir مراجعه کنند.
طاهریان درباره برپایی همایش سبط‌النبی توضیح داد: دوشنبه آینده جلسه بعدی این کنگره برگزار می‌شود الان کارهای داوری آثار شروع شده البته هنوز فرصت برای ارسال آثار هست اما در جلسه نهایی تلاش داریم از طریق کمیته اطلاع رسانی تبلیغات مجموعه‌هایی که ابزار خبری دارند چون صدا و سیما، سازمان اوقاف و امور خیریه، اپراتورهای تلفن همراه و ... را برای حضور دراین جلسه دعوت کنیم.
کد خبر: 70725
Share/Save/Bookmark