تجدید میثاق اهالی سینما با امام بدون وزیر ارشاد و معاونین او!!
نگذاریم تجدید میثاق با امام بی روح برگزار شود
تجدید میثاق اهالی سینما با امام بدون وزیر ارشاد و معاونین او!!
صبح امروز در حالی جمع کوچکی از مدیران و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آرمان‌های بنیانگذاری جمهوری اسلامی در مرقد حضرت اما (ره) تجدید میثاق کردند که جای علی جنتی وزیر ارشاد و جمعی از معاونین و مدیران وی در این مراسم به شدت خالی بود.
 
تاريخ : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۴
به گزارش خبرنگار سینمایی هنرنیوز، صبح امروز قرار بود طبق برنامه‌ای که از چند روز قبل از سوی روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام به اهالی خبر ارسال شده بود ساعت ۹ صبح این مراسم با سوار شدن مدعوین بر اتوبوس‌ها آغاز شود که متاسفانه این کار با یک ساعت و نیم تاخیر انجام گرفت. اماجالب اینکه هنگامی که دو اتوبوس شامل کارکنان وزارت ارشاد و تعداد خبرنگاران و عکاسان به مرقد امام رسیدند هنوز خبری از علی جنتی وزیر ارشاد و حجت الله ایوبی نبود و با وجود سپری شدن بیش از نیم ساعت در مرقد امام، باز هم این مدیران همچنان غایب بودند و بلاخره مراسم با غیبت این متولیان فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرقد حضرت امام (ره) برگزار شد و جالب است که مدیرانی مثل مراد خانی و چند مدیر دیگر، زمانی به مرقد امام رسیدند که مراسم آغاز شده بود!

غیبت مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درحالی انجام شد که هیچ توضیحی هم برای نبود این مدیران از سوی هیچ کسی ارائه نشد! از سوی دیگر، در حالی که انتظار می‌رفت جمع کثیری از سینماگران در این مراسم حضور داشته باشند اما انگار سینماگران هم ترجیح داده بودند همچون وزیر ارشاد و جمعی از مدیران این وزارتخانه، غایب باشند.

اما برخی از هنرمندانی که در این مراسم حضور داشتند عبارت بودند از انسیه شاه‌حسینی، رضا ناجی، جلیل فرجاد، ناصر چشم آذر، اسماعیل سلطانیان، محمد فیلی، هرمز سیرتی، رضا ناجی، کریم اکبری مبارکه، محمود بصیری، داود فتحعلی‌بیگی، عباس بابویهی، جمشید جهان‌زاده، عزت‌الله رمضانی‌فر، هرمز سیرتی و اسماعیل خلج. این درحالی بود که حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اولین دقایق مراسم در مرقد مطهر حضور داشت.

جای تاسف است وقتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که قرار است در پیاده کردن اندیشه‌های حضرت امام در عرصه هنر جلودار باشد در مراسم تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی این چنین مراسم بی‌روح و بدون وزیر و معاونین اصلی وی را برگزار می‌کند آیا دیگر می‌توان انتظار تربیت هنرمند انقلابی و متناسب با آرمان‌های امام را در آینده داشت؟
کد خبر: 78835
Share/Save/Bookmark