برنامه اهل بیت آفتاب از رادیو خانواده پخش می شود
برنامه اهل بیت آفتاب از رادیو خانواده پخش می شود
مدیر طرح و تولید رادیو خانواده، گفت: برنامه اهل بیت آفتاب، به مناسبت ماه محرم از این شبکه رادیویی پخش می شود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۸
به گزارش هنرنیوز ، مدیر طرح و تولید رادیو خانواده در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا، با اشاره به ویژه برنامه های این شبکه برای دهه اول ماه محرم، افزود: رادیو خانواده برای محرم در دهه اول امسال از ۳ تا ۱۶ آبان ماه ویژه برنامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این ویژه برنامه ها با توجه به موضوع و ماهیت کار شبکه رادیویی خانواده اختصاص به موضوع خانواده و قیام عاشور دارد.

معصومه اسمعیل نژاد خاطرنشان کرد: این برنامه چهارم تا ۱۶ آبان ماه از ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه پخش می شود.
مدیر طرح و تولید رادیو خانواده، با اشاره به برنامه های ویژه رادیو خانواده به مناسبت ماه محرم گفت: برنامه \'اهل بیت آفتاب\' یکی از ویژه برنامه های این رادیو است که از اول تا سیزدهم محرم با محوریت بررسی و تبیین پیوندها و روابط خانوادگی در واقعه عاشورا، هر روز ساعت ۱۱:۱۵ به مدت ۲۵ دقیقه پخش می شود.

وی ادامه داد: در این برنامه با بهره گیری از کارشناسان دینی و خانوادگی، تلاش داریم به نقش خانواده در تصمیم گیری های بزرگ و جهت دهی فکری با تکیه بر آنچه در محرم رخ داد؛ بپردازیم.

اسمعیل نژاد، با اشاره به تولید برنامه اهل بیت آفتاب گفت: این برنامه هر روز زندگی یکی از شهیدان کربلا و نقش خانواده برای حضور آنها در سپاه حق را بررسی می کند و در ادامه در مبحثی کارشناسی، اهمیت خانواده در شکل گیری شخصیت افراد تبیین می شود.

مدیر طرح و تولید رادیو خانواده یادآور شد: معرفی کتاب های معتبر درباره عاشورا و زندگی امام حسین (ع) و اهل بیت پاکشان در برنامه \'دوست من کتاب\' مطرح می شود که این برنامه هر روز ساعت ۶:۵۵ روی آنتن می رود.
اسمعیل نژاد گفت: این شبکه برنامه کوتاه ۱۵ دقیقه ای نیز با عنوان \' ذاکران حسینی\' ویژه زندگی خانوادگی پیرغلامان حسینی تولید کرده است که دهه نخست محرم پخش می شود و نقش خانواده در حضور افراد در مشاغل دینی و توجه به آموزه های قرآنی مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: دیگر برنامه های رادیو خانواده نیز در این ایام با موضوع آموزش آموزه های دینی و الگوبرداری از شیوه های تربیتی امام حسین (ع)؛ بررسی نقش خانواده ها در زنده نگهداشتن پیام عاشورا، معرفی زنان و مردان مولد در حوزه فرهنگ عاشورایی؛ نقش خانواده ها در احیا امر به معروف و نهی از منکر روی آنتن می روند.
شبکه رادیویی خانواده از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روی موج اف ام ردیف ۵/۸۹ مگاهرتز قابل دریافت است.

 گلچین آوای امواج را از رادیو تهران بشنوید

مدیر گروه ورزش و سلامت رادیو تهران گفت: گلچین ۴۲ عنوان برنامه آوای امواج با توجه به پایان فصل نخست پخش آن، روز جمعه ۲ آبان از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ پخش می شود.

حمید رضا حصارکی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا اظهار داشت: شنوندگان، هر جمعه در برنامه آوای امواج به نویسندگی و اجرای مریم شیرزاد با حضور دوبلورها و هنرمندان کشورمان از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراه بودند.

مدیر گروه ورزش و سلامت رادیو تهران گفت: با توجه به نزدیکی ایام محرم و صفر، این برنامه پخش نمی شود و این هفته جمعه ۲ آبان ماه، گلچین ۴۲ عنوان از برنامه روی آنتن می رود.

وی ادامه داد: با توجه به پایان فصل اول، اجرای صداپیشگان و بزرگان دوبله ایران اساتیدی از جمله مینوغزنوی، بهرام زند، ناهید امیریان، خسروخسروشاهی، محمودقنبری، افشین زینوری، امیر هوشنگ زند، منوچهر زنده دل، ابوالحسن طهامی، سعید مظفری، چنگیز جلیلوند، منوچهر اسماعیلی، مریم شیرزاد و جلال مقامی و تمام بزرگانی که در برنامه حضور داشتند، پخش می شود.
کد خبر: 75739
Share/Save/Bookmark