حضور پير غلام اهل بيت و خانواده اش
در برنامه « زنده باد زندگی »
حضور پير غلام اهل بيت و خانواده اش
مجله شبانگاهي «زنده باد زندگی» چهارشنبه 19 آذر، ميزبان يكي از پيرغلامان اهل بيت به نام محمدباقر فارسي و خانواده شان خواهد بود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۶
به گزارش هنرنیوز، محمدجعفر خسروي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به رسالت و هدف گروه برنامه ساز اين برنامه كه ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی است و نزديك شدن به اربعين حسيني، امشب ميزبان محمدباقر فارسي يكي از پيرغلامان اهل بيت به همراه محمدجواد فارسي (پسرشان)، مصباح فارسي (نوه شان) و كتايون عمادي (عروسشان) خواهيم بود. اين خانواده حدود بيست سال با برگزاري هيأت حسيني در ايام محرم و صفر به عزاداران اباعبدالله حسيني خدمت مي كنند. پسر اين خانواده هم تاكنون بارها پاي پياده مسير عاشقي را تا حرم امام حسين(ع) طي كرده است.

خسروي تصريح كرد: از ديگر مهمانان برنامه امشب، محمد واعظي كه يك مستندساز از خطه زنجان است حضور خواهند داشت تا پيرامون روند تهيه و توليد آثار مستندش مطالبي را عنوان كند. وي درخصوص تحليل آيين مذهبي زيارت با پاي پياده سوگواران حسيني در موسم اربعين و تهيه مستندهايي در اين خصوص، حال و هواي مخاطبان اين شبكه را حسيني تر مي كند.

همچنين در بخش كارشناسي برنامه، دكتر جمشيد معصومي (معاون پژوهشي دانشگاه شهيد مطهري) حضور دارند تا درخصوص تأثير فرهنگ عاشورا در خانواده ايراني مياحثي را عنوان كنند.

«زنده باد زندگي» كاري از گروه خانواده شبكه دو سيماست كه محمدجعفر خسروي تهيه كنندگي و اجراي آن را به عهده دارد. اين برنامه از يكشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳:۴۵ به مدت ۱۲۰ دقيقه به روي آنتن شبكه دو سيما مي رود.
کد خبر: 77359
Share/Save/Bookmark