آرای مردمی فیلم فجر روزانه اعلام نمی‌شود
آرای مردمی فیلم فجر روزانه اعلام نمی‌شود
دبیر ستاد صیانت از آرای مردمی جشنواره فیلم فجر گفت: با توجه به این مهم که امسال اخذ آرا به صورت الکترونیکی است و سبد اخذ آرا مجزا است، از آرا صیانت می‌شود و برای اینکه در حق هیچ فیلمی اجحاف نشود آرای مردمی روزانه اعلام نمی‌شود.
 
تاريخ : جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۶
به گزارش هنرنیوز ، علی آشتیانی‌پور دبیر ستاد صیانت از آرای مردمی جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره ارایه آمار به صورت روزانه اظهار داشت: با توجه به این مهم که امسال اخذ آرا به صورت الکترونیکی است و سبدها اخذ آرا مجزا است، از آرا صیانت می‌شود.

وی با بیان اینکه ترجیح دادیم در روزهای اول آرا را اعلام نکنیم تا همه فیلم‌ها مورد توجه قرار گیرند، گفت: با این تدبیر خواستیم در حق هیچ فیلمی اجحاف نشود.
وی درباره اخذ ارا الکترونیکی و صیانت از آرا هم اضافه کرد: در روز گذشته با آرا مخاطبان به صورت الکترونیکی مواجه شدیم. ما متکی به یک سیستم اینترنتی هستیم، در آن بخش ما قدرت و اختیاری نداریم و شرایط خودش را دارد، ولی آن بخشی که داده‌ها در اختیار ما قرار می‌گیرد، مراقبت لازم انجام می‌شود .

وی تصریح کرد: ما هر لحظه که احساس کنیم این مسئله‌ سلامت این رأی‌گیری را به خطر انداخته است و به باور برسیم حتما اعلام خواهد شد.
آشتیانی پور درباره مهلت ارایه آرا گفت: مخاطبان یک ساعت پس از نمایش فیلم فرصت دارند آرا خود را از طریق کد روی بلیت در سامانه الکترونیکی ثبت کنند.
وی در خاتمه تاکید کرد: امسال شرایط رای گیری نسبت به سال گذشته متفاوت بوده و شاید کمی سخت‌تر باشد اما مخاطبان به این مهم توجه داشته باشند که سیمرغ بلورین از نگاه تماشاگران از اهمیت خاصی برخوردار است و آرا خود را به ثبت برسانند.
کد خبر: 95999
Share/Save/Bookmark