نمایش اپیزود گودال پخش می شود
در شبکه
نمایش اپیزود گودال پخش می شود
اپیزود"گودال" از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی رضا ابوفاضلی جمعه 21 آذر ساعت 23 نمایش داده می شود.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۱
به گزارش هنرنیوز ، این اپیزود به قلم محمدرضا دیبایی نگارش شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: مرد کلاهبرداری، با پولی که از مردم بابت پیش‌فروش ساختمان گرفته، فرار می‌کند و قبل از خروج از کشور، به دلایلی مجبور می‌شود ، چند روزی را در جایی دور از دسترس، پنهان شود. از این رو در زیرزمین باغی پنهان می‌شود و در واقع، در آنجا محبوس می‌شود و ...

اردلان شجاع‌کاوه در نقش مسعود، ساناز سماواتی در نقش مهتاب، اکبر قدمی در نقش فیروز،علی اسکندری در نقش مجید بازیگران این اپیزود هستند.

سایر عوامل ساخت برنامه این اپیزود عبارتند از : تصویربردار: حمید احمدی، تدوینگر: روح‌الله هاشمی، صدابردار: علیرضا افخمی، صداگذار: محمدعلی درگاهی، طراح صحنه و لباس: بهاره امینی، طراح چهره‌پردازی: خاطره خاشعی، عکاس: متین تحویلیان،مدیر تولید: اکبر محمدی، دستیار ۱ کارگردان و برنامه‌ریز: مریم پـدمه، دستیار ۲ کارگردان: مهرداد صدفی‌زاده، منشی‌صحنه: مژگان قاضی‌زاده، دستیار صحنه: امیرعلی اعجازی و سمانه محمدی‌نیا، دستیار لباس: شیدا شمس، دستیار ۱ تصویربردار: مهرداد اکبری، دستیار صدا: عباس محمدی، مجریان گریم: الهام داناپور و سعید دهقانی،مدیر تدارکات: محمد نظیفی.
کد خبر: 77322
Share/Save/Bookmark