سعیده حسینجانی رئیس مركز ترجمه حوزه هنری شد
طی حكمی از سوی محسن مومنی شریف؛
سعیده حسینجانی رئیس مركز ترجمه حوزه هنری شد
سعیده حسینجانی میاندهی طی حكمی از سوی محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری به عنوان رئیس مركز ترجمه حوزه هنری منصوب شد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۷

به گزارش هنرنیوز به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در این حكم كه از سوی محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری به تایید و امضاء رسیده، آمده است:

«ادبیات انقلاب اسلامی امروز به درختی تناور و بارور تبدیل شده است با میوه‌هایی از جنس معنویت و تازگی كه در عرصه‌های جهانی می‌تواند ذائقه‌های بسیاری را معطوف به خود كند. این ادبیات سترگ و ریشه‌دار امروز بیش از هر دورانی به معرفی و ترجمه نیاز دارد تا جهانیان با حقانیت این انقلاب از دریچه هنر و ادبیات بیشتر آشنا شوند.
نظر به صلاحیت فرهنگی و هنری و توانمندی‌های شما در طراحی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و حضور چندین ساله‌تان در خارج از كشور به ویژه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، شما را به عنوان رئیس مركز ترجمه حوزه هنری انتخاب می‌كنم. امید است با اتكا به خداوند متعال و با بهره‌گیری از تلاش و تجربه اهالی شعر و ادب و متخصصان عرصه ترجمه، شاهد رشد و شكوفایی و معرفی هر چه بیشتر ادبیات متعهد انقلاب در عرصه‌های جهانی باشیم. دوام توفیق خدمت برای شما و همكاران محترم‌تان را از درگاه خداوند متعال خواهانم .»

شایان ذكر است سعیده حسینجانی میاندهی مدرك كارشناسی و كارشناسی ارشد خود را در رشته فقه و حقوق اخذ كرده و تحصیلات خود را در مقطع دكترا در دپارتمان مطالعات اسلامی در كشور هند به پایان رسانده است.

کد خبر: 74622
Share/Save/Bookmark