پخش سومین همایش ملی شهروند خبرنگار
در برنامه «یک برش زندگی» ببینید
پخش سومین همایش ملی شهروند خبرنگار
«یک برش زندگی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمود فلاح پرویزی 13 تا 17 دی به پوشش تصویری سومین همایش ملی شهروند خبرنگار این برنامه می پردازد.
 
تاريخ : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۴
به گزارش هنرنیوز، محمود فلاح پرویزی گفت: سومین همایش ملی شهروند خبرنگار برنامه صبحگاهی «یک برش زندگی» ۴ و ۵ دی ماه با حضور ۱۵۰ نفر از فعالترین مخاطبان شبکه دو در تهران برگزار شد.

وی افزود: این همایش دو روزه با هدف ارتقا سطح کیفی آثارخبرنگاران برگزار شد و طی آن خبرنگاران افتخاری این برنامه در کارگاه های آموزشی اصول خبرنگاری و گزارشگری، عکاسی و برنامه سازی شرکت کردند.

پرویزی ادامه داد: در خلال این همایش خبرنگاران از لانه جاسوسی بازدید کرده و در مسابقه سازه های برفی که در آبعلی برگزار شد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: تا امروز ۱۷۴ نفر خبرنگار افتخاری برنامه «یک برش زندگی» شده اند که کوچکترین آنها ۵ و بزرگترین آنها ۵۰ ساله هستند.

این تهیه کننده گفت: ۷ نفر از این خبرنگاران پس از سپری کردن مراحل متعددی خبرنگار حرفه ای برنامه شده اند وبه زودی هشتمین خبرنگار حرفه ای «یک برش زندگی» هم معرفی می شود.

پرویزی گفت: «یک برش زندگی» این هفته به پخش فیلم، گزارش و عکس های خبرنگاران افتخاری از این همایش دو روزه اختصاص داده شده اما در خلال آن از تصاویر ارسالی مردم به برنامه نیز استفاده می شود.

این تهیه کننده با بیان اینکه مردم مستحق داشتن برنامه ای مستقل در تلویزیون هستند، افزود: «یک برش زندگی» برنامه ای است که مردم خودشان درباره محتوای آن تصمیم می گیرند و در واقع تهیه کنندگان واقعی آن خود مخاطبان تلویزیون هستند.

«یک برش زندگی» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که به تهیه کنندگی و کارگردانی محمود فلاح پرویزی روی آنتن شبکه دو می رود. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ از شبکه دو پخش می شود.
کد خبر: 77980
Share/Save/Bookmark