یک برنامه تخصصی تلویزیونی برگزیده جشنواره فاوا شد
برای اولین بار
یک برنامه تخصصی تلویزیونی برگزیده جشنواره فاوا شد
برنامه تلویزیونی «رادیکال هفت» توانست جایزه جشنواره فاوا را از آن خود کند.
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
به گزارش هنرنیوز ، به مناسبت روز جهانی ارتباطات هر ساله جشنواره‌ای در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود که امسال برای اولین بار یک برنامه تلویزیونی توانست به مرحله فینال راه یافته و برنده بخش رسانه تصویری شود.

پنجمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) یادآوره شهید دکتر قندی همزمان با روز جهانی ارتباطات روز گذشته با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محمود واعظی - وزیر ارتباطات و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس به کار خود پایان داد.

در این جشنواره از برترین فعالان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ۷ محور شبکه های ارتباطی، دولت الکترونیک، محتوای شبکه ملی اطلاعات، توسعه خدمات روستایی، پژوهش و نوآوری، اطلاع رسانی و رسانه و توسعه خدمات پستی تقدیر به عمل آمد که در بخش اطلاع رسانی و رسانه، سعید نوری آزاد تهیه کننده و سردبیر برنامه تلوزیونی رادیکال۷ شبکه آموزش سیما، حائز رتبه برگزیده در بخش رسانه تصویری شد.

هر ساله داوران این جشنواره که از سوی وزارت ارتباطات مشخص میشوند به بررسی برنامه های تلوزیونی و رادیویی این حوزه میپردازند اما تا کنون هیچ برنامه ای نتوانسته بود در بخش رسانه نمره قبولی از هیات داوران کسب کند .

این برنامه اولین تولید شبکه آموزش بعد از حضور مدیر جدید و با رویکرد آموزش و مهارت آموزش در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بود که بصورت یک تولیدی روی آنتن سیما رفت.

در حال حاضر حدود ۷ برنامه زنده و تولیدی در حوزه فناوری اطلاعات در شبکه‌های مختلف سیما در حال پخش است.
کد خبر: 80940
Share/Save/Bookmark