پرونده "خانواده در بحران" بسته می شود
در برنامه «این شب ها»
پرونده "خانواده در بحران" بسته می شود
برنامه "این شب ها" سه شنبه 18آذر ماه با حضور "محمود گلزاری" به موضوع دلایل روانشناسی طلاق در جامعه اختصاص دارد.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۴
به گزارش هنرنیوز ، برنامه "این شب ها" که در هفته های گذشته با حضور محمد سمیعی عضو هیات علمی دانشگاه و جامعه شناس ،دلایل بروز بحران در روابط خانوادگی و نقش خانواده در بسترسازی دینی را مورد بررسی قرار داده بود این بار ۱۸آذر ماه با حضور "محمود گلزاری" -روانشناس – پرونده خانواده در بحران را می بندد.

دکتر سمیعی درهفته های گذشته با حضور در برنامه این شبها، درباره خانواده در بحران مطالبی را بیان کردند و هفته گذشته نیز نقل قولی ازدکتر گلزاری، روان شناس و معاون وزارت ورزش و جوانان نقل قولی ‌آوردند که بین ٣٥ تا ٤٠ درصد ازدواج‌ها در شهر تهران در همان چهار سال اول به طلاق منجر می‌شود، این در حالی است که در آمریکا یا دیگر کشورهای غربی، زنان، حمایت‌های زیادی را پس از طلاق دریافت می‌کنند؛ مثلا در انگلستان برای خانمی که طلاق می‌گیرد، بیمه، خانه، مشاوره رایگان وجود دارد، اما با وجود نبود این خدمات در ایران، نرخ طلاق در حال رشد است.

به همین منظور دکتر گلزاری، روان شناس و معاون وزارت ورزش و جوانان سه شنبه این هفته ۱۸آذر ماه با حضور در برنامه "این شب ها" مبحث "بحران در خانواده" را با رویکردی روانشناسی دنبال می کند.

در این برنامه دلایل بروز طلاق و رشد آن در جامعه و همچنین چرایی بی رغبتی جوانان به ازدواج مورد بررسی قرار می گیرد.

برنامه این شب ها که سه شنبه شب ها از ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه بصورت زنده از شبکه یک پخش می شود، کاری از گروه معارف شبکه یک سیما به تهیه کنندگی یونس قاسمی و اجرای علی درستکار است.
کد خبر: 77430
Share/Save/Bookmark