اجراي محاوره خاني لوسيس در تماشاخانه سه نقطه
اجراي محاوره خاني لوسيس در تماشاخانه سه نقطه
 
تاريخ : جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹

آيين افتتاح اجراي محاوره خواني لوسيس به كارگرداني پژمان گلچين روز شنبه هجدهم مهر در تماشاخانه سه نقطه برگزار مي‌شود.
به گزارش هنرنیوز، محاوره خواني لوسيس به كارگرداني پژمان گلچين و بازي فرشید آزادی، امیرحسین جلالی، پوریا خالدیان، علی نورانی و تیگران همتیان از شنبه، هجدهم مهر به مدت يك هفته در سالن استاد خسرو شكيبايي تماشاخانه سه نقطه به روي صحنه مي‌رود.
پژمان گلچين، كارگردان محاوره خوانی لوسيس، درباره اين اجرا گفت: محاوره خواني نوعی خوانش متن است که با به کار گرفتن هنر در خدمت متن قصد دارد؛ توجه مخاطب را به دقایق و لحظات اندیشمندانه و فلسفی متون افلاطون نزدیک کند و صرفا مبنایش ارجاع به مفهوم پرسش است از آن جهت که انسان در جهان می‌زید و از چیستی و چگونگی و چرایی می‌پرسد.
گلچين با اشاره به اين نكته كه كار ما تئاتر یا نمایشنامه خوانی نیست و البته کنسرت موسیقی هم نیست، گفت: این سبک متن خوانی یک نوع حجم دادن به متون افلاطون است که آغازین‌ترین متن‌های فلسفی در تاریخ اندیشه‌ جهان آدمی‌است و ما تلاش می‌کنیم در خوانش این متون از هر تکنیکی در هنر و زندگی و محاوره استفاده کنیم ؛ تا نحوه ی پرسشگری را برای مخاطب نیمه آشنا و آشنا به آن متون، بازآفرینی کنیم .
محاوره خواني لوسيس باهمكاري «علي بلبلي» آهنگساز و رهبر گروه موسيقي ري‌‌را،‌ «علي نوراني» دارماتورژ، «‌سپيده شريفي نژاد»، منشي صحنه، «عباس خاني» و «گيو نصيري» روانشناس،‌ «محبوبه آب‌برين» روابط عمومي، «منا رهنماي حقيقي» ‌مدير اجرايي، «فرشيد اسدي» ‌صحنه خوان، «ژيلا حريري» خواننده سوپرانو، «پروين برومند» خواننده متسو سوپرانو، «مهدي تبريزي(آريا بد)» خواننده باس، «ميلاد ناصري» نوازنده گيتار،‌ «مصطفي لك»، نوازنده ساز كوبه‌اي و «اميرحسين اصفهانيان» نوازنده كلارينت به روي صحنه مي‌رود.
محاوره خواني لوسيس از ۱۸ تا ۲۳ مهر هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه سه نقطه اجرا مي‌شود.
علاقه‌مندان مي‌توانند براي تهيه بليط به سايت تيوال www.tiwall.com و يا به نشاني تماشاخانه سه نقطه واقع در میدان ولی عصر، بلوار کشاورز، خيابان کبکانیان، نبش خيابان مرتضي‌زاده، شماره ۱۲ مراجعه كنند. همچنين براي رزرو تلفني مي‌توانيد با شماره ۰۹۱۹۲۱۲۷۱۱۵ تماس بگيريد.
کد خبر: 83460
Share/Save/Bookmark