جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما
جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما
آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینماها توسط پخش‌کنندگان سینمای ایران اعلام شد
 
تاريخ : شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۴
به گزارش هنرنیوز ، فیاض پارسیان پخش‌کننده فیلم سینمایی «لاتاری» در گفت‌وگویی با ایسنا درباره آمار فروش این فیلم اظهار کرد: فیلم سینمایی «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با در اختیار داشتن ۸۰ سینما در کشور، در مجموع پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشته است و به تفکیک از این مقدار حدود دو میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان حاصل فروش در شهرستان‌ها و سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در سینماهای تهران بوده است.

او با اشاره به اینکه فروش این فیلم در شهرستان‌ها قابل توجه بوده است، ادامه داد: اکران شب گذشته فیلم سینمایی «لاتاری» در شهر ساری توانسته در سه سانس بیش از ٢٦٠٠ نفر مخاطب داشته باشد و به نوعی رکورد جدیدی را کسب کند که این رکورد قبلا با ١٨٠٠ مخاطب متعلق به فیلم «گشت ٢» بوده است.

همچنین روابط عمومی فیلم سینمایی «مصادره»، فروش این اثر به کارگردانی مهران احمدی پس از سه هفته اکران، شب گذشته از هشت میلیارد تومان گذشت و به این ترتیب همچنان پرفروش‌ترین فیلم سینمایی گیشه سال ۹۷ است. 

همچنین قرار است که کلیپ جدیدی با خوانندگی محسن چاووشی به همراه تصاویر فیلم و با حضور بازیگرانی مانند رضا عطاران، هومن سیدی، مهران احمدی و... هفته آینده رونمایی شود.

سعید خانی مدیر عامل دفتر پخش «خانه فیلم» و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لونه زنبور» آمار فروش این فیلم را تا شب گذشته در مجموع چهار میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان اعلام کرد که از این مقدار به تفکیک با در اختیار داشتن ۲۹ سالن سینمایی در تهران، سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و همچنین ۷۴ سالن سینما در شهرستان‌ها، ۷۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

همچنین شرکت پخش «فیلمیران» آمار فروش فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را با در اختیار داشتن ۱۰۹ سالن سینمایی در کشور، در مجموع پنج میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

غلامرضا فرجی درباره مقدار فروش انیمیشن سینمایی «فیلشاه» که توسط حوزه هنری پخش می‌شود، اظهار کرد: این انیمیشن سینمایی با توجه به دو آماری که به دست ما رسیده است، تاکنون درمجموع با در اختیار داشتن ۷۰ سالن سینمایی در تهران و شهرستان، یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در سیستم ثبت مکانیزه فروش بلیت و همچنین یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان به صورت سیستم‌های غیرمکانیزه در تهران و شهرستان‌ها فروش داشته است.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش «رسانه فیلمسازان» و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خرگیوش» درباره آمار فروش این فیلم گفت: «خرگیوش» به کارگردانی مانی باغبانی با در اختیار داشتن ۲۸ سالن سینمایی در تهران و ۳۵ سالن در شهرستان‌ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته است و این فیلم شب گذشته بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان در گیشه سینماها فروش داشته است.

احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» آمار فروش فیلم سینمایی «فِراری» به کارگردانی علیرضا داودنژاد را با در اختیار داشتن ۱۴ سالن سینمایی در تهران و ۱۵ سالن در شهرستانها در مجموع ۳۱۰ میلیون تومان اعلام کرد.
کد خبر: 96204
Share/Save/Bookmark