تغییرات احتمالی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
تغییرات احتمالی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۳
به گزارش هنرنیوز ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چند زیرمجموعه‌اش احتمالا طی روزهای آتی تغییراتی را خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر روابط عمومی وزارت ارشاد پس از رفتن مهرداد آگاهی به اتریش و پذیرش مسئولیت جدید به عنوان رایزن فرهنگی، با سرپرست اداره می‌شود و شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از تغییرات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معرفی مدیر کل روابط عمومی این وزارتخانه است.

از سوی دیگر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان نیز از جمله دو موسسه زیرمجموعه ارشاد هستند که خبرهایی از تغییر در سطح مدیریت آنها این روزها به گوش می‌رسد.

«همایون امیرزاده» یکی از گزینه‌های پذیرش مسؤولیت به جای امیرمسعود شهرام‌نیا در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی یا مدیرکلی روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه به شمار می‌رود.

این تغییر و اخبار پیوسته آن از معاونت فرهنگی نشان از آغاز جابه‌جایی‌هایی در این وزارتخانه دارد و باید منتظر ماند و شاهد ورود افراد دیگری نیز به معاونت فرهنگی و ساختمان بهارستان بود؛ البته پس از اتمام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران در اردیبهشت ماه سال‌جاری گمانه‌زنی‌های متعددی صورت گرفت.

امیرزاده از جمله مدیران و مشاوران فعلی ارشاد است که سال‌هاست با این وزارتخانه همکار بوده و از دولت دهم به عنوان مشاور وارد ساختمان بهارستان شده است.

او که ۲۰ دی ماه ۹۱ با حکم علی اسماعیلی، سرپرست وقت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به عنوان مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی مسئولیت گرفت، تاکنون برخی وظایف اجرایی و نظارتی را در وزارتخانه عهده‌دار بوده است.

رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات ناشران، رئیس شورای نظارت و ارزشیابی نمایشگاه کتاب تهران و ... از جمله این مسئولیت‌هاست. او که پیش از این، چند سالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان هم بود، از جمله مدیران اجرایی است که در دولت‌های مختلف توانست در ارشاد و ساختمان خیابان کمال‌الملک بماند. در کارنامه‌ امیرزاده، فعالیت در عرصه خبرنگاری و مدیریت رسانه نیز دیده می‌شود.

اما از سوی دیگر تغییراتی در بنیاد شعر و ادبیات داستانی هم احتمالا ایجاد خواهد شد و مهدی قزلی از این سمت، کنار خواهد رفت.

فارس
کد خبر: 96656
Share/Save/Bookmark