اپیزود قلب شکسته در قاب تصویر شبکه 5
از شبکه 5 پخش می شود
اپیزود قلب شکسته در قاب تصویر شبکه 5
اپیزود قلب شکسته در قاب تصویر شبکه 5اپیزود "قلب شکسته "از مجموعه‌ی تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، به کارگردانی منصور وثوقی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان جمعه 26 دیماه ساعت 23 از شبکه 5 سیما پخش می شود
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۸
به گزارش هنرنیوز ، این اپیزود به قلم سهیل امیر شریفی نگارش شده است و خلاصه داستان آن درباره شخصیتی به نام احمد است که شغل او خبرنگاری است. احمد از یک صحنه‌ی تصادف گزارشی تهیه می‌کند. علی؛ فرزند او دچار نارسایی قلبی شدیدی می شود و نیاز به پیوند قلب پیدا می‌کند. اتفاقی، احمد را بر سر دو راهی بین انجام وظیفه ی شغلی‌اش و سلامت فرزندش قرار می‌دهد و.....

مهران نائل در نقش احمد، سیما مطلبی در نقش مهناز، طوفان مهردادیان در نقش شاهین،رها خدایاری در نقش آزیتا، حسین فلاح در نقش رضا، محمدرضا موثقی در نقش شهرام،فرانک فروزانفر در نقش ناظم، ابوالفضل مقدم در نقش سروان، بردیا خسروی در نقش سیگارفروش، آرشام طالبی در نقش علی و... بازیگران این اپیزود هستند.

سایر عوامل: مدیر تصویر برداری : احمد گودرزی ، مدیر تولید : جواد قاسمی ،طراح صحنه و لباس: قاسم مربی ، صدابردار: علیرضا افخمی، طراح چهره‌پردازی: خاطره خاشعی، منشی صحنه: هدیه عباسی، عکاس: آزاده جعفری.

سری جدید شاید برای شما هم اتفاق بیفتد کاری از گروه فیلم و سریال شبکه ۵ بصورت هفتگی جمعه شب ها ساعت ۲۳ بر روی آنتن می رود.
کد خبر: 78386
Share/Save/Bookmark