بررسی سیره زندگانی پیامبر اکرم ( ص) و امام جعفر صادق ( ع) در برنامه انسان 250 ساله
بررسی سیره زندگانی پیامبر اکرم ( ص) و امام جعفر صادق ( ع) در برنامه انسان 250 ساله
بررسی سیره زندگانی پیامبر اکرم ( ص) و امام جعفر صادق ( ع) موضوع برنامه انسان 250 ساله شبکه 5 سیماست که در شب 17 ربیع الاول پنج شنبه18 دی ماه ساعت 20:20 دقیقه بر روی آنتن می رود.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۷
به گزارش هنرینوز ، حجت الاسلام رسول محلاتی تهیه کننده برنامه " انسان ۲۵۰ ساله " با بیان این مطلب گفت: این برنامه ویژه ۱۷ ربیع مقارن با میلاد با سعادت پیامبر اکرم ( ص) و امام جعفر صادق( ع) پخش می شود و حجت الاسلام حاج علی اکبری به کارشناسی موضوع سیره زندگانی این دو معصوم ، نقش پیامبر اکرم در شکل گیری امامت و.... می پردازد.

محلاتی ادامه داد: وله ، نریشن حدیث ، ارتباط تلفنی با مدینه منوره و..... از بخش های این برنامه است که با اجرای علیرضا قوامی به مدت ۶۰ دقیقه پخش می شود.


تهیه کننده برنامه " انسان ۲۵۰ ساله " اضافه کرد: این برنامه زنده در ۲۶ قسمت ۶۰ دقیقه ای در طول سال و مناسبتی های مذهبی بر روی آنتن شبکه ۵ خواهد رفت و اولین قسمت آن ۲۸ ذی العقده مقارن با شهادت حضرت امام محمد تقی (ع) " جواد الائمه " پخش شد.

“انسان ۲۵۰ ساله” کتابی برگرفته از کلام منوّر مقام معظم رهبری بیانگر نوع نگاه ایشان به زندگی سیاسی‌ـ‌ مبارزاتی ائمه علیهم‌السلام است.علت نام گذاری هم یک نور واحد دیدن ائمه اطهار(ع) و در واقع این سخن از بیانات ایشان بوده است:”این فکر برای بنده در سال ۱۳۵۰ و در دوران محنت بار یک امتحان و ابتلای دشوار پیدا شد…زندگی این بزرگواران ،علی رغم تفاوت ظاهری در مجموع یک حرکت مستمر و طولانی است،که از سال دهم،یازدهم هجرت شروع می شود و دویست و پنجاه سال ادامه پیدا می کند و به سال دویست و شصت –که سال شروع غیبت صغری است-در زندگی ائمه(ع) خاتمه پیدا می کند
کد خبر: 78142
Share/Save/Bookmark