روزنامه‌ها زیر برف جا ماندند
روزنامه‌ها زیر برف جا ماندند
با سفیدپوش شدن تهران، روزنامه‌های امروز یا به کیوسک‌ها نرسیدند یا با درهای بسته برخی روزنامه‌فروشی‌ها مواجه شدند و یا زیر قفسه‌ها پنهان و عملاً فراموش شدند.
 
تاريخ : دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
به گزارش هنرنیوز ؛ تهران پس از سال‌ها هشتم بهمن ماه برفی جدی را به خود دید و بسیاری را خوشحال کرد؛ اما در این میان این رویداد زیبا یادآور مشکلاتی هم شد که باید پیشترها برایشان برنامه‌ریزی می‌شد؛ سیستم توزیع نشریات و مطبوعات یکی از همین مشکلاتی است که بارها از سوی مدیران مطبوعاتی بر ضرورت اصلاح آن تاکید شده است.

کافی است تا در خیابان‌ها قدم بزنید و در گپی کوتاه با کیوسک‌دارانی که امروز باز هستند، از وضعیت فروش روزنامه‌های امروز بپرسید. تقریباً همه آنها از پایین بودن فروش روزنامه‌ها یا اصلاٌ فروش نرفتن روزنامه‌هایی خبر می‌دهند که در روزهای عادی روی پیاده‌روها جا خوش می‌کنند، ولی امروز باز نشده و دست‌نخورده در گوشه‌ای مانده‌اند تا فقط خیس نشوند.

یکی از کیوسک‌داران می‌گوید: امروز روزنامه‌ها دیر به دستمان رسید که البته از زمانی هم که رسیدند فروش چندان نداشتند. فقط چند مورد انگشت‌شمار که روزنامه خاصی مدنظرشان بود، برای خرید روزنامه آمدند؛ وگرنه امروز اوضاع خیلی خراب است.

یکی دیگر با خنده می‌گوید: امروز کلا یک نفر آمد و یک روزنامه «اطلاعات» خرید و رفت. دیگر هم هیچ خبری نشد. تقریباً همه روزنامه‌ها همانطور که رسیدند این گوشه مانده‌اند و فقط از هرکدام تعداد کمی را روی پیشخان گذاشته‌ام. چون اگر اینجا بمانند بدتر خیس می‌شوند.

در این میان برخی از مشترکین روزنامه‌ها نیز اعلام کرده‌اند که روزنامه‌های امروز هنوز به دستشان نرسیده است.
کد خبر: 95981
Share/Save/Bookmark