تقدیر رئیس مرکز نظارت و ارزیابی رسانه ملی از برنامه "بوستان"
تقدیر رئیس مرکز نظارت و ارزیابی رسانه ملی از برنامه "بوستان"
جلسه مشترک مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و مرکز نظارت و ارزیابی در سالن جلسات این شبکه برگزار شد.
 
تاريخ : شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴
به گزارش هنرنیوز ، جلسه مشترک مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و مرکز نظارت و ارزیابی رسانه ملی با حضور محمدزاده و بخشی زاده در سالن جلسات این شبکه برگزار گردید.

در این جلسه دکتر محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما توجه و مراجعه مردم به شبکه های دینی را سرمایه ای برای انتقال صحیح مفاهیم دینی دانست و گفت : این اعتماد سبب حساسیت بسیار بالا در انتقال مفاهیم دینی شده است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در ادامه به تدوین سند راهبردی شبکه با توجه به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و افزود : سند راهبردی شبکه به زودی و با همکاری مرکز نظارت و ارزیابی سازمان آماده می گردد.

همچنین در این جلسه بخشی زاده رئیس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما با اشاره به رویکردهای جدید شبکه و تغییرات ملموس در تولید برنامه های دینی ، از اهتمام جدی مدیران و دست اندر کاران برنامه ها تشکر و بر اجرای سند راهبردی شبکه تاکید کرد.

در پایان مراسم ، علی بخشی زاده رئیس مرکز نظارت و ارزیابی رسانه ملی با اهدای لوحی از فرهاد خانه استادی به جهت توانمندی در تهیه و تولید برنامه های قرآنی بخصوص برنامه «بوستان» که در راستای تحقق و اعتلای بینش قرآنی و ارائه الگوهای شایسته به مخاطبان گام برداشته است تقدیر و تجلیل بعمل آورد.
کد خبر: 95521
Share/Save/Bookmark