برنامه های گرامیداشت هفته تامین اجتماعی اعلام شد
برنامه های گرامیداشت هفته تامین اجتماعی اعلام شد
مهمترین برنامه‌ها و رویدادهای هفته تامین‌اجتماعی که از ١٩ لغایت ٢٥ تیر ماه سال جاری آغاز می شود، با ابلاغ بخشنامه ای از سوی دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تمامی واحدهای اجرایی این سازمان؛ اعلام شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲
به گزارش هنرنیوز ، برنامه‌های مختلفی برای معرفی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی و ارتباط مناسب با بیمه‌شدگان و دریافت‌کنندگان خدمت از این سازمان اجرا می‌شود.

در این بخشنامه اطلاع رسانی به مخاطبان سازمان با هدف شفاف سازی و تبیین نحوه ارائه خدمات در حوزه های مختلف و انعکاس فعالیت های انجام شده در طول سال های ٩٢ لغایت ٩٦، برقراری ارتباط پویا و ایجاد تعامل با تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی، تبیین و تشریح ماموریت ها و وظایف سازمان تامین اجتماعی و شفاف سازی اقدامات این سازمان در دولت تدبیر و امید در نزد مخاطبان، تقویت همبستگی و حس تعلق سازمانی در میان همکاران از جمله اهداف اصلی برگزاری گرامیداشت هفته تامین اجتماعی عنوان شده است.

تجدید میثاق با بنیانگذار نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، سخنرانی مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در نماز جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدای همکار، برگزاری نشست های خبری مدیران عالی سازمان با رسانه ها، برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس و کاریکاتور، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره خلاقیت و افتتاح پروژه‌های بیمه‌ای و درمانی تامین‌اجتماعی در سراسر کشور از جمله مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته تأمین‌اجتماعی است.

همچنین دیدار و گفت و گو با مسئولان کشوری، بازدید از واحدهای صنعتی و دیدار با بیمه شدگان و کارگران در راستای حمایت از تولید و اشتغال، برگزاری جشنواره عکس سلفی بازنشستگان و برگزاری همایش تامین اجتماعی با عنوان: تامین اجتماعی در افق ١٤٠٠ \" بایدها و نبایدها\" از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته تامین‌اجتماعی انجام خواهد شد.

همچنین گرامیداشت هفته تامین اجتماعی در استانها نیز با تشکیل کمیته ای استانی برگزار خواهد شد. دیدار با خانواده معظم شهدا و شخصیت های مهم استانی، افتتاح و کلنگ زنی مراکز بیمه ای و درمانی در سطح استان، بازدید از مراکز صنعتی استان، تشکیل جلسات مشترک با فعالان و مسئولان تشکل ها و نهادهای مدنی مرتبط، برگزاری نمایشگاه های مختلف و مسابقات ورزشی و فرهنگی و .... از جمله برنامه های مهم ابلاغی به استانها برای گرامیداشت هفته تامین اجتماعی خواهد بود.
کد خبر: 94649
Share/Save/Bookmark