عرضه اولین قسمت «دندون طلا» از امروز
عرضه اولین قسمت «دندون طلا» از امروز
 
تاريخ : دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲

بیست هزار جایگاه در سراسر کشور قسمت اول سریال «دندون طلا» را به مردم عرضه می کنند. 

قسمت اول مینی سریال «دندون طلا» دومین تجربه داود میرباقری بعد از سریال موفق شاهگوش، روز دوشنبه ۱۲ مردادماه جاری در بیست هزار جایگاه فروش در سراسر کشور به علاقه مندان عرضه می شود.
علی اکبر قائنی نجفی، مدیر عامل موسسه هنرنمای پارسیان با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های به عمل آمده و برای نخستین بار در حوزه نمایش خانگی، قسمت اول سریال "دندون طلا "دومین تجربه داود میرباقری و محصول مشترک موسسه هنرنمای پارسیان و موسسه فرهنگی هنری ابر در شبکه نمایش خانگی ایران به صورت هم زمان در سراسر کشور از طریق بیست هزار جایگاه به مخاطبان عرضه می شود.
به گفته وی برنامه ریزی های گسترده ای برای توزیع مطلوب این سریال در شبکه نمایش خانگی از ماهها قبل صورت گرفته و مخاطبان، علاقه مندان محصولات نمایش خانگی و خانواده ها می توانند از صبح روز دوشنبه با مراجعه به ۱۵ هزار جایگاه فروش در شهرها و ۵ هزار جایگاه فروش در استان تهران و البرز، قسمت اول سریال «دندون طلا» را خریداری کنند.

قائنی نجفی تصریح کرد: جایگاهای فروش تهران و شهرستانها، در حوزه سوپرمارکتها، مراکز عرضه محصولات فرهنگی و کتابفروش ها و نمایندگان عرضه و فروش محصولات شبکه نمایش خانگی تعریف شده اند.
مدیر عامل موسسه هنر نمای پارسیان همچنین خاطر نشان ساخت: برای ارج نهادن به آن گروه از علاقه مندانی که سریال «دندون طلا» را به صورت اورجینال (محصول اصلی) خریداری می کنند تعداد چهار دستگاه خودروی پراید در نظر گرفته شده که لازمه شرکت در قرعه کشی این خودروها نگهداری و ارائه ولت محصول اریژینال به همراه هولوگرام آن است.

قائنی نجفی همچنین از همه مخاطبان شبکه سینمای خانگی کشور درخواست کرد برای همراهی و حمایت از جریان مطلوب و اصیل نمایش خانگی جهت ادامه تولید محصولات متنوع و همچنین احترام به حقوق سازندگان این اثر از خرید نسخه های کپی غیر مجاز دندون طلا خودداری کنند.
اضافه می شود: طبق اعلام مدیر عامل موسسه هنرنمای پارسیان، قسمتهای بعدی سریال «دندون طلا» به صورت مرتب هر ۱۰ روز یکبار توزیع می شود.
از عوامل تولید «دندون طلا» می‌توان به نویسنده و کارگردان: داوود میرباقری، مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: رشید دانشمند، دستیار کارگردان: حامد میرباقری، دستیار تولید: فواد بوربور، برنامه ریز: فرزاد رحمانی، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، عکاس: مانی لطفی زاده، مشاور اقتصادی: برهان دارابی، دستیار تهیه: ایمان میرباقری، مدیر تدارکات: حامد پرهیز، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مجری طرح: مجید مطلبی ،تهیه‌کننده: مهران برومند و بازیگران: مهدی فخیم‌زاده، حامد بهداد، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، حسن پورشیرازی، سیروس گرجستانی، محسن قاضی مرادی، کاظم هژیر آزاد و علی فتحعلی اشاره کرد.
کد خبر: 82129
Share/Save/Bookmark