کیوسک‌هایی که به جای روزنامه سیگار می‌فروشند!
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد عنوان کرد
کیوسک‌هایی که به جای روزنامه سیگار می‌فروشند!
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مطبوعات و نشریات گفت: باید تولید آثار محتوایی را در اولویت کار خود قرار دهند تا بتوانند خریداران بیشتری برای رسانه های خود جذب کنند.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۴
به گزارش هنرنیوز ، محمدرضا دربندی، در مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌های کردی که در تالار فروردین مجتمع فجر سنندج برگزار شد، به وضعیت رسانه‌های مکتوب در جهان اشاره و عنوان کرد: با مراجعه به کشورهای پیشرفته جهان می‌بینیم که روزنامه‌های بزرگ جهان که هر روز منتشر می‌شوند، برای در دسترس قرار دادن روزنامه خود برای مخاطبان، مطالبشان را به صورت الکترونیکی در فضای مجازی منعکس می‌کنند.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد اسلامی عنوان کرد: کیوسک‌های روزنامه در این کشورها در گذشته کار فروش روزنامه و دخانیات را انجام می‌دادند اما امروز فقط کارشان فروش دخانیات شده است.

وی افزود: ۷۵ درصد جوانان ۲۵ تا ۴۵ ساله بیشتر اخبار را از طریق تبلت و موبایل پیگیری می‌کنند؛ بر این اساس بهتر است تا روزنامه‌های خود را به صورت الکترونیکی در فضای مجازی منعکس کنند تا بیشتر با جوانان ارتباط برقرار کنند.

دربندی تاکید کرد: مطبوعات و نشریات باید تولید آثار محتوایی را در اولویت کار خود قرار دهند تا بتوانند خریداران بیشتری برای رسانه‌های خود جذب کنند.

وی با اشاره به اینکه هر یک از ما دارای هویت‌های مختلفی از جمله ایرانی، مسلمان و غیره هستیم، اعلام کرد: یکی دیگر از این هویت‌ها که بسیار حائز اهمیت بوده، هویت شغلی است.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد افزود: ما اهالی رسانه کارمان عبارت از دریافت خبر و ابلاغ به دیگران و این همان کار انبیا الهی است.

دربندی خاطرنشان کرد: هر شغلی یک سر سلسله‌ای دارد و سر سلسله شغلی ما خبرنگاران و اهالی رسانه انبیا و ائمه و اولیا هستند پس خبرنگاران باید قدر خود را بدانند و این شأنیت را رعایت کنید.
کد خبر: 97349
Share/Save/Bookmark