5 فیلم سینمایی مهمان خانه های مردم است
از 15 اذر در شبکه سوم ببینید
5 فیلم سینمایی مهمان خانه های مردم است
آخر هفته از شبکه سوم فیلم های «ژاپولو»،«حاشیه اقیانوس آرام »،«افسانه حباب برفی»،«چراغ» ، «اولین تکیه گاه» را تماشا کنید.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰
به گزارش هنرنیوز، فیلم سینمایی «ژاپولو» به کارگردانی کریستین دوگای، پنجشنبه ۲۰آذر ماه ساعت ۹:۳۰از شبکه سه سیما بازپخش خواهد شد.

در خلاصه این فیلم با بازی مارینا هندس وگیلام کانت آمده است:یک سوارکار جوان به نام پیر که آینده روشنی در رشته پرش با اسب دارد در جریان یک مسابقه از اسب پرت می شود و دستش در زیر پای اسب خُرد می شود. بعد از سال ها پیر تصمیم می گیرد دوباره در مسابقات پرش با اسب شرکت کند. او شروع به تمرین می کند و در ابتدای کار سرخوردگی های زیادی را تحمل می کند و سختی های زیادی در سر راه او به وجود می آید. ولی او دست از تلاشش بر نمی دارد و ...

فیلم سینمایی «ژاپولو» محصول سال ۲۰۱۳ فرانسه در ژانر ورزشی ساخته شده است.

فیلم سینمایی «حاشیه اقیانوس آرام » به کارگردانی گویی لرمو دل تورو،۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۲۱آذر ماه از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در پي پديد آمدن شکافي در کف اقيانوس موجوداتي عظيم الجثه و دايناسور مانند از آن شکاف بيرون مي آيند و به شهرهايي در حاشيه اقيانوس آرام حمله مي کنند.

رینکو کیکوچی، آدریس البا و چارلی هونام در فیلم سینمایی «حاشیه اقیانوس آرام » محصول سال ۲۰۱۳ آمریکا در ژانر حادثه ای به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی «افسانه حباب برفی» به کارگردانی شلدون ویلسون، جمعه ۲۱آذر ماه ساعت ۱۰:۱۰ از شبکه سه سیما بازپخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده است:روز عيد در شهري کوچک حبابي برفي جلوي خانه جان و بت گذارده مي شود. آنها حباب را به عنوان هديه به پسرشان رودي مي دهند. در اين حباب ماکت شهر کوچک آنها ديده مي شود. با حرکت دادن شستي هاي حباب توسط رودي اتفاقاتي عجيب در شهر روي مي دهد و شهر به هم مي ريزد. بت که خلبان هلي کوپتر است در کوهستان گرفتار شده است. رودي به جان اطلاع مي دهد که ...

مگدا اپانوویس و میشل هوگان در فیلم سینمایی «افسانه حباب برفی» محصول سال۲۰۱۱ کانادا در ژانر علمی،تخیلی وحادثه ای ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «چراغ» به کارگردانی اصغر دهقان، جمعه ۲۱آذر ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم می بینیم: فريدون که اعتياد به مواد مخدر دارد براي خرج مواد خود هر چيزي که در خانه هست را مي فروشد. آخرين چيزي که در خانه مي تواند بفروشد يک چراغ گرد سوز قديمي است و وقتي مادر پيرش متوجه مي شود که او قصد فروش اين چراغ را دارد، چراغ را به حسينيه محل براي احداث درمانگاه هديه مي کند. وقتي فريدون متوجه قضيه مي شود براي پس گرفتن چراغ از حسينيه نزد روحاني محل مي رود ولي ...

ثریا قاسمی، حسن اسدی و مجید واشقانی در فیلم سینمایی «چراغ» به تهیه کنندگی شاهین اسماعیلی بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «اولین تکیه گاه» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه کنندگی اميرحسين يزداني ، جمعه ۲۱ آذر ماه ساعت ۲۳:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می شود .

داستان فیلم با بازی لاله اسکندری، علی سلیمانی و مریم کاویانی از تولیدات سال ۱۳۹۲ مرکز سیما فیلم درباره ريحانه زني است تنها، که شوهرش پس از هزينه فراوان فوت کرده است و او با پسرش، در خانه اي کنار صاحبخانه اش، معصومه و ناصر زندگي مي کند. او براي گذراندن زندگي و تهيه خرج عمل چشم پسرش که در اثر تصادف آسيب ديده در يک کارخانه کار مي کند و همزمان لباس عروس نيز مي دوزد. حال ريحانه از کارخانه نيز اخراج مي شودتا اينکه...
کد خبر: 77369
Share/Save/Bookmark