تقریباً بعد از 4 سال کاری را برای بازی قبول کردم
گزارش هنرنیوز ازپشت صحنه مجموعه «گاهی به پشت سرت نگاه کن»؛
تقریباً بعد از 4 سال کاری را برای بازی قبول کردم
دیدار علی خشی‌زاده مدیر شبکه ۲ به همراه رسانه‌ها با عوامل مجموعه «گاهی به پشت سرت نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری امروز در لوکیشن این مجموعه صورت گرفت.
 
تاريخ : يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۷
مازیار میری در جمع خبرنگاران اعلام کرد: این سریال نگاهی به جوانان سرزمین مادری من دارد و قرار است که در آن نگاه جدی به بحث تولید ملی و  توانایی‌های ایرانیان داشته باشیم و این یک دغدغه و وظیفه‌ای است که امیدوارم بتوانم از عهده انجام آن به درستی بر بیاییم در مجموعه تلاش شده است تا از بازیگران جوان و نا‌آشنا که در عرصه تئا‌تر فعالیت داشته‌اند و کمتر دیده شده‌اند استفاده شود. زمان پخش این مجموعه خیلی به طور دقیق مشخص نیست ولی هر کارگردانی علاقه‌مند است که در روز‌هایی که مخاطبان زیادی تلویزیون را نگاه می‌کنند کارش از این رسانه پخش شود و یکی از آن ایام می‌تواند ماه مبارک رمضان باشد و از آنجایی که این مجموعه هم در 30 قسمت قرار است ساخته شود به نظر می‌‌آید شرایط پخش در این زمان‌ها را دارد.

میری در ادامه گفت: نگاه ویژه‌ای که در فیلم نامه نسبت به نسل جوان لحاظ شده بود برای من بسیار مهم بود و باعث شد تا من جذب این کار شوم در شرایط سختی که در حال حاضر وجود دارد جوان‌ها می‌توانند راه گشای خوبی برای این سرزمین باشند این نیروی جوان می‌تواند کار‌هایی را انجام دهد که شاید تصورش برای خیلی‌ها غیر قابل باور باشد. یکی از وظایف ما رسالت و اطلاع رسانی است که باید در این موارد انجام بدهیم. در شرایط سخت باید اعتماد سازی کنیم و به جوانانمان ایمان بیاوریم. با حضور انصاریان تهیه کننده این سریال قبول کردم که این کار را بسازم.

مازیار میری در پایان گفت: به نظرم نام سریال باید حتماً تغییر کند و این نام بسیار طولانی است و اعتقاد دارم که باید تک سیلابی شود.
در ادامه باید به این نکته اشاره کرد که عوامل مجموعه «گاهی به پشت سرت نگاه کن» با اشتیاق مشغول کار بودند و صحنه‌هایی را که مربوط به بازی امین تارخ و بهاره کیان افشار بود را تا قبل از ظهر گرفتند و هدایت هاشمی برای گرفتن صحنه‌ای کوتاه جلوی دوربین مازیار می‌ری رفت و ظاهراً امروز غیر از این برداشت کوتاه کار دیگری نداشت.

بخشی‌زاده نیز در دیدار با عوامل مجموعه «گاهی به پشت سرت نگاه کن» در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: یکی از وظایف شبکه ۲ نگاه ویژه‌ای است که به خانواده دارد و قرار است که ما خانواده‌ای پویا را در این مجموعه شاهد باشیم و دغدغه دیگر ما از ساخت این سریال رسیدن به مفاهیمی است که رهبر معظم انقلاب آن را درشعار سال گنجانده است. یکی از خواسته‌های ما این است که «اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی» که شعار سال است جزو مواردی باشد که این سریال به آن بپردازد. تا به امروز هم تقریباً ۳۰ درصد از تصویربرداری این مجموعه انجام شده است.

امین تارخ نیز در جمع خبرنگاران گفت: من در این مجموعه نقش جلال مدیر کارخانه‌ای را بازی می‌کنم که دو دوختر دارد و همسرش نیز فوت کرده است بنده تقریباً ۳ الی ۴ سال بود که کاری را قبول نکرده بودم اما این سریال به تولید ملی و حمایت از آن نیز اشاره‌هایی دارد و همچنین ملودرامی که می‌تواند جذابیت ایجاد کند برای همین ترغیب شدم تا در این مجموعه حضور داشته باشم.

هنرنیوز با سایر عوامل مجموعه «گاهی به پشت سرت نگاه کن» گفتگوهایی را انجام داده که در روز‌های آتی به استحضار می‌رساند.
کد خبر: 74704
Share/Save/Bookmark